خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هریس در کارگاه مصون سازی فرهنگی، در جمع کارکنان این ناحیه با اشاره به زمینه های وسوسه شیطان در انحطاط افراد از صراط مستقیم، طمع و حب جاه و مقام را از مهم ترین عوامل زمینه ساز آن عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۴۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عادل دولت آبادی افزود: در آیات و روایا اسلامی سه نوع جهاد برای مسلمانان متصور است جهاد اکبر، جهاد صغیر و جهاد کبیر که نمونه و مصداق بارز جهاد کبیر به توصیه قرآن عدم تبعیت از کافران و همراهی نکردن با آنان است.
وی ادامه داد: امروز مصداق بارز تبعیت نکردن از دشمنان استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از کارگر ایرانی است چراکه این امر موجت تقویت و رونق اقتصاد داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در نهایت تقویت اقتدار ملی و امنیت فراگیر اجتماعی است .
حجت الاسلام دولت آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تربیت اسلامی فرزندان و تقویت بنیه اعقادی، اخلاقی ن ها اظهارداشت: ما باید مراقب خانواده های خود باشیم تا در این بازار آشفته فرهنگی دچار تعارض فرهنگی و تمایل به اردوگاه دشمن نشوند، امروز چشم امید مردم به پاسدارن و سازمان بزرگ بسیج است.

وی تاکید کرد: باید تا جایی که امکان دارد روزنه های نفوذ دشمنان را شناسایی و مصدود کنیم چراکه یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی را به همراه خواهد داشت .

ارسال نظرات