همزمان با شهادت حضرت امام جوادالائمه(ع)؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور از تشییع پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان نیشابور همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جوادالائمه (ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۷۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، اظهار کرد: پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام  دوران دفاع مقدس روز دوشنبه 30مرداد 96 به نیشابور منتقل شده و مراسم وداع با این آلاله‌های عاشق دوشنبه شب بعد از نماز مغرب وعشا در محل مسجد جامع  نیشابور، مسجد جامع شهرستان فیروزه، امام زاده یحیی شهر عشق آباد و بقعه متبرک شهر قدمگاه رضوی برگزار می‌شود.

وی گفت: پیکر مطهر این پنج  شهید گمنام دفاع مقدس ساعت 8:30 صبح روزسه شنبه 31مرداد96 همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جوادالائمه (ع) در شهر نیشابور با حضور مردم ولایت مدار وشهید پرور  از مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت مسجد جامع  تشییع می‌شود و فضای این شهر معطر به حضور شهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پنج  شهید گمنام دفاع مقدس پس از تشییع در شهرنیشابور ساعت 11 صبح جهت تشییع وخاکسپاری به شهرهای عشق آباد وقدمگاه رضوی شهرستان نیشابور منتقل خواهندشد.

حسینی یاد آورشد: پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس سه شنبه 31مرداد96   همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع) در شهرستان نیشابور تشییع و تدفین می‌شوند.

وی عنوان کرد گفت: میانگین سنی این شهدا 16 و 22 ساله است که در عملیات های کربلای 4، خیبر و والفجر 4 درمناطق ام الرصاص، جزیره مجنون و پنجوین به شهادت رسیده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور تصریح کرد: ایران تنها کشوری است که علم و بیرق سیدالشهدا(ع) آزادانه و تمام و کمال در آن برپاست و این افتخار بزرگ به سبب امنیتی است که از خون شهدا در سایه حرکت در مسیر دین با رهبری ولی فقیه بدست آمده است و در حقیقت  ما باید با زانوزدن پیش شهیدان گلگون یکبار دیگر آرمان ها و اهداف آنها را مرور کنیم و در ترازوی سنجش بگذاریم که چقدر در مسیرآنها حرکت کرده ایم و اگر احیاناً از مسیر آنها زاویه گرفته ایم برگردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها