دو فیلم کوتاه و یک فیلمنامه از استان زنجان به بخش مسابقه پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه "شبدیز" راه یافت.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۸۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان با اعلام این موضوع گفت: اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه «شبدیز» در چهار بخش داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی اعلام شد.

لیلا بیگلی افزود: هیئت انتخاب بخش فیلم پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه «شبدیز» متشکل از شهرام مکری، کاوه مظاهری، مسعود امینی‌تیرانی، سعید نجاتی و اعظم نجفیان ۵۱ فیلم را در بخش داستانی، ۱۴ فیلم را در بخش مستند، ۱۰ پویانمایی و ۸ فیلم تجربی را شایسته رقابت در جشنواره دانستند.

سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان اظهار داشت: در این بین دو فیلم کوتاه آجی به کارگردانی"علیرضا سلطانی و محمد عزیزی" و انیمیشن کشاورز ساخته "جعفر صیادی و نداسادات میرمحمدی" از استان زنجان نیز حضور دارند.

لیلا بیگلی تصریح کرد: در بخش فیلمنامه این جشنواره که هیئت انتخاب و داوری آن متشکل از ابراهیم ایرج‌زاد، مرتضی‌علی عباس‌میرزایی و حسین نمازی بود، سیزده فیلمنامه را در بخش آزاد و سه فیلمنامه را در بخش اقتباسی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه_ «شبدیز» انتخاب کردند، که فیلمنامه "گزارش یک مرگ" به نویسندگی پویا نبی از استان زنجان در بخش آزاد حضور دارد.

گفتنی است پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «شبدیز» ٢٢ تا ٢٥ شهریور ماه سال جاری با حضور استان‌های کرمانشاه، البرز، قزوین، گیلان، زنجان، همدان، کردستان، ایلام، اردبیل، آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات