خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه قاینات در مراسم تجلیل از آزادگان قاین:
فرمانده ناحیه سپاه قاینات گفت: وظیفه ما است که از اسوه های صبر و استقامت و این استوانه های نظام و سفیران و مبلغین نظام در دوران غربت یاد کنیم.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۹۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سرهنگ برات زاده فرمانده سپاه قاینات در مراسم تجلیل از 10آزاده پاسدار که به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور برگزار شد گفت: 26مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به کشور اسلامی ایران هیچ گاه از تاریخ انقلاب اسلامی پاک نخواهد شد چرا که دراین روزانسان های بسیار شریف وبا عظمت در اوج ایمانی کامل وبا عظمی راسخ به دیار خود برگشتند.

وی افزود: انسانهایی که در اوج سختی وناملایمات از اعتقادات واز دین وایمان خود ذره ای کوتاه نیامدند ودر زیرشکنجه انسان های پست وبعثی های نامرد برای ما سفیر ومبلغ بودند وتوانستند از انقلاب اسلامی دفاع کنند

برات زاده ادامه داد: این که در حال حاضر می گوییم پیرو ولایت فقیه هستیم در چنین موقعیتی خیلی سخت نیست بلکه آنچه که ولایت پذیری مار ا ثابت می کند این است که در دست دشمن اسیر باشیم وبتوانیم از ولایت دفاع کنیم .

فرمانده سپاه ناحیه قاینات با اشاره به خاطرات آزادگان دوران دفاع مقدس گفت: آنجا که آزاده 16ساله در جواب خبرنگار خارجی که می گوید پدر ومادر خودرا چه قدر دوست دارید پاسخ می دهد به اندازه چشمانم ووقتی می پرسد امام خودرا چه میزان دوست داری جواب می دهد به اندازه قلبم ودر پاسخ به خبرنگار که می گوید:چرا پدر ومادر به اندازه چشمانت ورهبرت را به اندازه قلبت دوست داری؟ پاسخ می شنود چون بدون چشم می توان زندگی کرد ولی بدون قلب هرگزواین یعنی پیروی از ولایت واطاعت از ولی فقیه واین درسی است که آزادگان به ما داده اند .

برات زاده ادامه داد: به جدیت می توان گفت که در دوران اسارت این نیروهای عراقی وبعثی بودند که دردست نیروهای ایرانی ما در عراق هم اسیر بودند ونیروهای ما گاها کاری می کردند که حتی بعثی ها هم دربرابرشان کم می آوردند.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات با اشاره به رشادتهایی که آزادگان در طول اسارت خود داشته اند گفت: وظیفه ماست که از اسوه های صبرواستقامت واین استوانه های نظام وسفیران ومبلغین نظام دردوران غربت یاد کنیم

وی در بخش پایانی سخنان خود با یاد کردن از شهید محسن حججی که به دست داعش به طرز فجیعی به شهادت رسید گفت: شهید حججی عزت مندانه در مقابل دشمن ایستاد وقطعا راه این شهید وشهدای جهان اسلام ادامه خواهد داشت.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها