رئیس فدراسیون فوتبال از مردم درخواست کرد تا هر اندازه که در وسعشان است، وقف کنند و گفت: بهتر است وقف ها در راه سلامت مردم انجام شود.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۹۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، مهدی تاج گفت: کمک به درمان سرطانی‌ها در هر حالتی و در هر اندازه‌ای ثواب دارد و هر اندازه که از دستمان برمی‌آید وقف کنیم.

وی در مورد وقف گفت: وقف سنت حسنه و کاری است که در راه خدا انجام می‌شود و باید به آن توجه داشت و هر انسان به هر اندازه که می تواند باید وقف کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد ساخت بیمارستان تخصصی سرطان با اوراق وقف نیز گفت: سرطان خیلی خطرناک است و درمانش هم هزینه زیادی دارد.

تاج ادامه داد: خیلی از بیماران توانایی درمان ندارند نه به خاطر اینکه درمان وجود ندارد بلکه بخاطر هزینه های بالای آن و از درمان دور می‌مانند که ما باید به فکر آنها باشیم.

تاج افزود: بنابر این کمک به این بیماران هرچند اندک باشد نیز می‌تواند دردی از دردهای آنها کم کند و قطعا ثواب زیادی خواهد داشت.

وی با اشاره به فروش اوراق وقفی گفت: نکته مهم این است که همه افراد جامعه با هر مقدار دارایی می‌توانند این اوراق را بخرند و ثواب ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها