خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان عنوان کرد
فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به فرمان «آتش به اختیار» و فرهنگ مقابله در حوزه جهاد کبیر گفت: نفوذ ریشه ای ترین ترفند دشمن در جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۹۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
نفوذ ریشه‌ای‌ترین ترفند دشمن در جنگ نرم
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در دیدار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان اظهار داشت: امروز نقش موثر مدیران ارزشی و کارکشته و با تجربه در ادارات که از رزمندگان دوران طلایی دفاع مقدس هستند، موهبتی الهی است.

وی ضمن تقدیر از معاونین و مدیران و کارشناسان مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان افزود: شما خادمان ولی نعمت‌های انقلاب یعنی خانواده‌های معظم شهدا هستید و این افتخاری برای کارگزاران تراز انقلاب است.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به شیطنت‌های استکبار در حوزه‌های نفوذ از روش های مختلف بر آمادگی بصیرتی همه تأکید و عنوان کرد: مجهز شدن به نورافکن دقیق علم و بصیرت و مزین کردن آن به اخلاق کریمانه و جهادی اسلامی لازمه غلبه بر چالش های فرهنگی است.

وی با اشاره به فرمان «آتش به اختیار» و فرهنگ مقابله در حوزه جهاد کبیر خاطرنشان کرد: نفوذ ریشه ای ترین ترفند دشمن در جنگ نرم است.

* روحیه بسیجی کشور و نظام اسلامی را از تعرض دشمنان در امان نگه داشته است

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثار گران استان همدان نیز در ادامه عنوان کرد: بسیج با اخلاص و معرفت و با عنایت خداوند متعال پایه گذاری شد و اکنون در بخش های مختلف جامعه به ایفای نقش می پردازد.

عارف یادآور شد: روحیه بسیجی، کشور و نظام اسلامی را از تعرض دشمنان در امان نگه داشته است و به برکت این روحیه هر روز در کشور شاهد پیشرفت‌های جدید هستیم .

در پایان این مراسم فرمانده بسیج ادارات با اهدا لوح و تندیس از مجاهدت‌های عارف مدیرکل بنیاد شهید استان، صفدریان رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان و یوسف زاده فرمانده پایگاه بسیج این اداره تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات