فرماندار شهرستان نور، با بیان اینکه هفته دولت، هفته معرفی خدمات نظام است، گفت: مجموعه کارکنان دولت با هر نگاه سیاسی، در چهارچوب نظام باید به مردم خدمت کنند.
کد خبر: ۸۹۰۴۵۱۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هادی  خنجری بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت هفته دولت که با حضور مسؤولان ادارات و نهادهای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب دولت‌های مختلف با ذائقه‌های سیاسی متفاوت، در پایداری و ثبات نظام با خدماتی که ارائه کردند، نقش داشتند.

وی افزود: وظیفه دولت خدمت به مردم است که با همه تنگناها در خدمت نظام هستند و هرگز از موضع نظام و انقلاب عقب‌نشینی نکردند.

فرماندار شهرستان نور، تصریح کرد: مجموعه کارکنان دولت با هر نگاه سیاسی، در چهارچوب نظام و انقلاب باید به مردم خدمت کنند و سستی و رکود از هیچ فرد و مسؤولی پذیرفتنی نیست.

این مسؤول تاکید کرد: نظام و رهبری از مسؤولان عمل می‌خواهند، دیگر دوران شعار و حرف نیست، رهبری نظام هر سال نقشه راه را با شعار سال ترسیم می‌کنند و تحقق شعار با عمل مسؤولان و همه مردم امکان پذیر است.

خنجری، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی همه دولتمردان دانست و بیان کرد: این شهدا در همان مدت کم عمر مسؤولیتی خود با وجود نداشتن اعتبار، و زمانی که کشور درگیر بسیاری از مسایل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بود و هنوز نظام به ثبات نرسیده بود، کار کردند و هرگز از نبود اعتبار گله نکردند اما اکنون که ثبات، امنیت، آرامش و آسایش وجود دارد، نمی‌توان به بهانه نبود اعتبار کار نکرد.

وی تصریح کرد: همه شهدا از ابتدای انقلاب تاکنون به ویژه شهدای مدافع حرم برای ادای تکلیف در میدان نبرد حاضر شده و می‌شوند، کسی برای کشته شدن نمی‌رود، بلکه در راه انجام تکلیف لطف خداوند شامل آنان شده و به فیض شهادت نائل می‌آیند، بنابراین ادای تکلیف اصل است و ما همه موظف به انجام وظیفه و ادای تکلیف شرعی، قانونی و عرفی هستیم.

فرماندار شهرستان نور خاطر نشان کرد: وقتی ما مدیر می‌شویم برای مردم توقع ایجاد کردیم و مردم از ما انتظار دارند تا کار کنیم و در عمل خدمت‌رسانی را ثابت کنیم، بارها بدون پول کار کردیم پس می‌شود کار کرد به شرط اینکه روحیه انقلابی و جهادی وجود داشته باشد.

این مسؤول افزود: هر کس نتواند به وظیفه خود عمل کند باید پاسخگوی خون‌های به ناحق ریخته شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و ...باشد.

خنجری ادامه داد: این مردم مستحق خدمت هستند، شعار دادن تعطیل و تنها عمل و کار، بنابراین اگر لحظه‌ای خودم احساس کنم که نمی‌توانم کار کنم خود می‌روم، بنابراین از همه مدیران و مسؤولان هم می‌خواهم هر زمان احساس کردن به هر دلیل کار برای‌شان سخت است خودشان بروند و جای خود را به دیگری دهند.

وی با گله‌مندی از برنامه‌ریزی در بحث گردشگری شهرستان نور، اظهار کرد: این شهرستان، صنعتی نیست پس باید در گردشگری ورود پیدا کرد و طرح‌هایی چون بوم‌گردی، گردشگری محلی، ساحلی، جنگل و روستا و ... برای توسعه شهرستان در دستور کار جدی مسؤولان و متولیان قرار گیرد.

فرماندار نور، تاکید کرد: برای این منظور باید به دنبال سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری رفت و طرح‌های کوتاه مدت و بلند مدت گردشگری پیگیری و اجرا شود.

بخش پایانی سخنان فرماندار به حمایت تمام قد از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اختصاص داشت که ضمن قدردانی از تلاش‌های بی وقفه و همراهی آنان در یک سال گذشته، از مسؤولان خواست تا قدر خبرنگاران و رسانه‌ها را بشناسند و از فرصت رسانه‌ای و خبرنگاران که بدون چشم‌داشت به وظیفه خود عمل می‌کنند، استفاده کنند و در حدود اختیارات قانونی از آنان حمایت کنند.

ارسال نظرات