مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: برنامه ایجاد چندین ایستگاه جدید هواشناسی در شهرستان دلفان در دستور کار اداره کل قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۰۴۵۲۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امروز جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت با حضور مهندس هاشمی مدیرکل هواشناسی، مدیران و مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه مهندس ناصر هاشمی، مدیرکل هواشناسی طی سخنانی مطالبی را در خصوص نقش و جایگاه هواشناسی در زندگی روزمره بیان داشت.

وی افزود: اقدامات ارزشمندی در خصوص نصب تجهیزات در اداره هواشناسی شهرستان و ایجاد ایستگاههای جدید هواشناسی با حمایت فرماندار صورت گرفته و برنامه ایجاد چندین ایستگاه جدید هواشناسی در شهرستان دلفان در دستور کار اداره کل قرار دارد.

در ادامه جلسه جعفر طولابی، فرماندار دلفان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهدای هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر مطالبی را در خصوص برنامه های اجرایی هفته دولت بیان کرد.

وی اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی جهت بیان خدمات دولت و نظام مقدس اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده می باشد.

طولابی افزود: مدیران دستگاههای اجرایی ضمن فعال نمودن روابط عمومی ها خدمات دولت در چهار سال گذشته را از طرق مختلف نشست های خبری، مصاحبه، ویژه نامه، بروشور ،نصب بنر و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بیان کنند.

فرماندار تصریح کرد: در هفته دولت امسال تعداد ۵۰ طرح و پروژه در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی، کشاورزی و بهداشتی به بهره‌برداری می‌رسد.

طولابی از مسئولین خواست ضمن رعایت نظم و انضباط در افتتاحیه ها، پروژه هایی که صد در صد آماده بهره برداری هستند را در برنامه افتتاحیه قرار دهند.

فرماندار همچنین خواستار اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله دیدار با خانواده های معظم شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، تجلیل از کارمندان بخصوص کارمندان ایثارگر و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی شد.

وی در ادامه بر نقش فعال روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در انعکاس عملکرد ادارات تاکید نموده و خواستار تعامل بیش از پیش روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات