مسئول تعلیم و تربیت بسیج حوزه حضرت صدیقه کبری(س) هشتبندی از اعزام 120 نفر از بخش هشتنبدی به مشهد مقدس خبرداد.
کد خبر: ۸۹۰۴۵۷۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب،انسیه رستاخیز مسئول تعلیم و تربیت بسیج حوزه مقاومت صدیقه کبری(س) هشتنبدی گفت: در طی یک اقدام از سوی بسیجیان حوزه حضرت صدیقه کبری(س) هشتبندی کار شناسایی افراد بی بضاعت که تا کنون به مشهد مقدس اعزام نشده بودند انجام شد و با همکاری موسسه خیریه ملک صابت ، امام جمعه توکهور و هشتبندی،حوزه مقاومت بسیج خواهران و برادران هشتنبدی راهی مشهد مقدس شدند.

 

مسئول تعلیم و تربیت بسیج حوزه مقاومت صدیقه کبری(س) هشتنبدی افزود: این کاروان با 3 دستگاه اتوبوس راهی مشهد مقدس شدند و اردو به مدت 7 روز با اجرای برنامه های فرهنگی به طول می انجامد.

 

رستاخیز همچنین از اعزام تعدادی از بسیجیان حلقات صالحین بسیج به اردوی شهرستان و درون استانی طی 5ماه نخست امسال خبرداد و ابراز کرد: تا پایان شهریور ماه کاروان دیگری هم به اردوی تفریحی و زیارتی از این منطه اعزام خواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد: به طور کلی این افراد ، کسانی هستند که برای اولین بار به مشهد مقدس برای زیارت امام رضا (ع) مشرف می‌شوند  و هدف از برگزاری این اردو زیارتی، آشنایی خانواده ها با فرهنگ اهل‌بیت(ع) و فرهنگ زیارت و تعمیق باورهای اعتقادی و دینی است.

 

رستاخیر تصریح کرد: با کمک موسسه ملک صابت تعداد 120 نفر از افرادی که تاکنون توفیق زیارت حرم علی بن موسی الرضا(ع) را نداشتند به مشهد مقدس اعزام شدند..


ارسال نظرات