فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دستگاه های اجرایی، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش ظرفیت های خود را برای بر طرف کردن مشکلات بعضی از نقاط که شرایط بحرانی دارند ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۹۰۴۶۴۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی در نشست فرماندهان، فرمانداران و مدیران اجرایی شهرستانی و استانی مبنی بر پاکسازی مناطق آلوده استان در راستای طرح شهید شوشتری که در حال برگزاری است اظهار کرد: بیکاری ، وضعیت نامناسب معیشتی ، فروش مواد مخدر ، ناهنجاری های اجتماعی  ، پایین بودن سطح سواد و بهداشت فردی و اجتماعی ناشی از کمبود امکانات باعث شده تا در برخی مناطق شاهد بزه و  ناهنجاریهایی باشیم .

وی با اشاره به نتیجه برآیند اقداماتی که در این مدت صورت پیدا کرد، گفت: این فرصت را ایجاد شده تا ما تمام ظرفیت هایی که در دستگاه های اجرایی متعهد هستند را متمرکز کنیم و به مناطقی که نیازمندی ها، آسیب ها و محرومیت هایشان بیشتر است کمک کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: ما با این مدل از کار اولویت های مورد نیاز استان را شناسایی و ظرفیت هایی که مردم ما به آن نیازمند هستند احصا خواهیم کرد تا شرایط برخورداری مردم از این ظرفیت ها را محیا شود.

سردار صادقی بیان داشت: در سال 94 این عملیات را با مدیریت استاندار گلستان داشتیم زمانی که این مناطق بازدید شد از این اقدام به عنوان یک مدل موثر و اقدامی که می تواند بخش های مختلف استان را برطرف کند یاد کردنند .

وی گفت: در حال حاضر 14 نقطه در اختیار ماست که قطعا همپوشانی و هم افزایی لازم را ایجاد خواهد کرد و این تمرکز می تواند این ظرفیت ها را در کنار هم قرار دهد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطر نشان کرد: در بحث محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی و ایجاد حوزه های اقتصاد مقاومتی را در 3 شهرستان گنبد، علی آباد و مراوه تپه شاهد هستیم که اگر این ظرفیت ها در کنار همه ظرفیت های دستگاه های اجرایی قرار بگیرد می تواند نشانه گذاری دقیقی را نسبت به آنچه بناست عمل و مردم بهرمند شوند فراهم می کند .

سردار صادقی تاکید کرد: در این مدت زمان باقی مانده فرماندهان این تمرکز را در همپوشان کردن ظرفیت ها داشته باشند و دستگاه های اجرایی، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش ظرفیت های خود را برای بر طرف کردن مشکلات بعضی از نقاط که شرایط بحرانی دارند ایجاد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات