نگین شاهوار شاهرود حریفان خود را در مسابقات لیگ دسته سه کشور شناخت

در قرعه کشی فصل 96-97 مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور با نمایندگان ورامین، مشهد، خراسان رضوی،بجنورد، ساری، تهران و علی آباد کتول در گروه یک مسابقات قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۰۴۶۹۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، قرعه کشی فصل 96-97 مسابقات فوتبال لیگ دسته سه باشگاه های کشور که با حضور نمایندگان و سرپرستان تیم های حاضر در این رقابت ها در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی فوتبال با حضور غلامرضا بهروان مشاور عالی سازمان لیگ، سعید فتاحی مسئول مسابقات سازمان لیگ، فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات، مرداد شفیعی راد مسئول مسابقات لیگ دو و امیرحسین فراهانی مسئول لیگ دسته سوم برگزار شد؛ تیم نگین شاهوار شاهرود تنها نماینده استان سمنان در این مسابقات به همراه تیم های کاوه شهرداری ورامین، نسل ابومسلم مشهد، نماینده خراسان رضوی، عقاب بجنورد، عمران شهرداری ساری، صنعت ساری، شهدای ساری، ماهان تندیس تهران، استقلال نوین بجنورد، صنعت مشهد، داماش تهران و کشاورز علیآباد کتول در گروه یک این مسابقات قرار گرفت.

این مسابقات هفته اول شهریور آغاز خواهد شد و تیم نگین شاهوار در هفته اول میزبان تیم نسل ابومسلم مشهد خواهد بود.

لازم به ذکراست تیم فوتبال نگین شاهوار شاهرود با کسب مقام قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ استان در فصل گذشته، جواز حضور در مسابقات فصل 96-97 لیگ دسته سوم کشور را کسب کرد.

مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم با حضور 65 تیم در 5 گروه 13 تیمی برگزار می شود و در این مرحله تیم ها بصورت تک بازی با یکدیگر روبرو خواهند شد و در مجموع در 6 بازی میزبان و در 6 بازی میهمان خواهند بود.

در پایان این مرحله تیم های اول و دوم بطور مستقیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و تیم های سوم و چهارم برای فصل بعد در جدول مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم باقی خواهند ماند و تیم های پنجم به بعد به لیگ استانی سقوط می کنند.

در مرحله دوم 10 تیم صعود کننده به همراه 20 تیم باقی مانده از فصل قبل بازی های مرحله نهایی را در سه گروه ده تیمی بصورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد.

نگین شاهوار شاهرود حریفان خود را در مسابقات لیگ دسته سه کشور شناخت 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار