خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قم گفت: موتورسیکلت و موتورسواران، از معضلات و مشکلات استان به‌شمار می‌روند، از ۶ نفر کشته‌شده در تصادفات، پنج نفر مربوط به موتورسیکلت‌سواران است که می‌طلبد به این امر توجه ویژه‌تری داشت .
کد خبر: ۸۹۰۴۷۳۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
موتورسواران از معضلات استان قم به‌شمار می‌روند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، کاظم مجتبایی در چهارمین کمیسیون تحول راهور فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: روسای پلیس‌راه و راهور استان با همکاری دستگاه‌های مسئول نسبت به شناسایی و مشخص کردن نقاط حادثه‌خیز و آشکارسازی و رفع آن‌ها پیگیری مؤثر انجام دهند.

وی افزود: در چهارماهه گذشته در حوزه راه و راهور کاهش تلفات محسوس است، در این ارتباط 30 درصد کاهش کشته را در سطح محورهای استان داشته‌ایم.

مجتبایی با اشاره به فرارسیدن ماه پایانی تابستان و افزایش حجم مسافرت‌ها ادامه داد: روسای پلیس‌راه و راهور استان با همکاری فرماندهان ایستگاه‌های درون و برون‌شهری، با برنامه‌ریزی، اقدام به‌موقع و حضور مؤثر شرایط را کنترل کنند تا روند کاهش تلفات همچنان ادامه یابد.

فرمانده انتظامی استان قم ابراز کرد: در طول فصل تابستان به‌ویژه شهریورماه تمام خودروهای پلیس‌راه و راهور باید فعال باشند و تیم‌ها گشت زنی مؤثر داشته و در مورد رعایت حجاب در داخل خودروها نیز با همکاری پلیس امنیت اخلاقی برخورد مناسب به عمل آید.

وی بیان کرد: موتورسیکلت و موتورسواران، از معضلات و مشکلات استان به‌شمار می‌روند، از 6 نفر کشته‌شده در تصادفات، پنج نفر مربوط به موتورسیکلت‌سواران است که می‌طلبد به این امر توجه ویژه‌تری داشت .

مجتبایی خاطرنشان کرد: در کلان‌شهرها، شهرداری متکفل هزینه‌های پلیس راهور است و باید این موضوع دنبال شود تا تحقق پیدا کند .

وی افزود: طرح ایجاد شهرک ترافیک مدنظر است بنابراین پلیس راهور با جدیت موضوع را دنبال کند ضمن اینکه می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی نیز در این امر کمک گرفت.

مجتبایی گفت: روسای پلیس‌راه و راهور استان، نصب تابلو، ایجاد علائم و اصلاح معابر را از متولیان آن پیگیری و مطالبه کنند. مسؤولیت پلیس انعکاس و پیگیری مطالبات مردم است و سهم هر دستگاه نیز مشخص، ابلاغ و پیگیری شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها