خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بوکان گفت: جنگ و دفاع مقدس با شهادت‌ها و آزادگی‌های جوانان این مرز و بوم در تاریخ ثبت شد که دیگر هیچ دشمنی جرات حمله نظامی به خاک ایران را به خود نمی‌دهد.
کد خبر: ۸۹۰۴۷۴۴
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه موقت بوکان باگرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: جنگ و دفاع مقدس با شهادت‌ها و آزادگی‌های جوانان این مرز و بوم ماندگار شد و در تاریخ ثبت شد که دیگر هیچ دشمنی جرات حمله نظامی به خاک ایران را به خود نمی‌دهد.

ماموستا ملا خالد رسول‌زاده بیان کرد: در میان رشادت‌های رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت عزتمندانه آزادگان سرافراز برگ زرین و درخشانی بود که حیرت جهانیان را به دنبال داشت، آزادگانی که وحشیانه‌ترین شکنجه‌های دشمن را تحمل کردند.

رسول‌زاده با بیان این‌که آزادگان برای میهن اسلامی کسب افتخار کردن و سرمایه عظیمی برای کشور هستند افزود: فرهنگ مقاومت و ایستادگی آزادگان در برابر کفر و ظلم به نسل امروز و جوانان این کشور به ارث رسیده و باید و ظیفه ما است که ایستادگی آزادگان را به بهترین نحو به جوانان منتقل کنیم تا الگویی برای جوانان باشد.

خطیب جمعه موقت بوکان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اهمیت صداقت و راستی تصریح کرد: صداقت و پاکی در هر زمینه‌ای سبب موفقیت و پیشرفت در زندگی می‌شود و خداوند همواره در قرآن و پیامبران و ائمه اطهار هم در احادیث بر آن تاکید کرده‌اند.

رسول‌‌زاده گفت: صداقت و راستگویی انسان سسبب خشنودی خداوند و نیز بندگان خداوند می‌شود و سبب می‌شود که انسان از دروغ و فریب که امری مذموم نزد خداوند است دوری کند و آرامش بیشتر هم در زندگی فردی و هم اجتماعی هر انسانی حاکم شود.

ارسال نظرات