امام جمعه تربت حیدریه بیان داشت: انتقال پیام صبر و ایستادگی آزادگان می‌تواند عزت، اقتدار و امنیت را برای انقلاب اسلامی تضمین کند.
کد خبر: ۸۹۰۴۷۴۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در مراسم گرامیداشت آزادگان منطقه تربت حیدریه اظهار کرد: ایمان و اعتماد به خدا و صبر در راه این اعتماد، دو عامل اصلی موفقیت امت های اسلامی در برابر مستکبران است که می توانند به استناد آن از تحت سلطه ظالمان رهایی یابند.
 
وی افزود: ایمان بدون صبر اثر چندانی بر انسان و ملت ها ندارد، لذا گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی باید بیانگر این باشد که در برابر سختی ها و مشکلات و مبارزه دائم با مستکبران همچنان استوار هستیم.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی خاطر نشان کرد: تفکر و روحیه صبر و مقاومت و مبارزه با استکبار باید در نسلهای آینده نظام منتقل شود تا انقلابی که پیش نیاز برپائی حکومت عدل الهی است به قله های سعادت برسد.
 
امام جمعه تربت حیدریه بیان داشت: انتقال پیام صبر و ایستادگی آزادگان که در لحظات اسارت با وجود تمام سختی ها و شکنجه ها خم به ابرو نیاورده و در برابر دشمن بعثی مقاومت کردند می تواند عزت، اقتدار و امنیت را برای انقلاب اسلامی تضمین کند.
 
گفتنی است؛ کاروان نمادین اسرا متشکل از ۲۴۰ آزاد سرافراز منطقه تربت حیدریه در سالروز ورود به میهن اسلامی، مسیر شهرک ولی عصر(عج) تا میدان مرکزی را طی کرده و مورد استقبال مردم قرار گرفتند.
 
مراسم گرامیداشت آزادگان منطقه تربت حیدریه با حضور خانواده ها تا ظهر امروز در آستان مقدس احمدالرضا(ع) با برنامه های فرهنگی، ورزشی ادامه دارد. منطقه تربت حیدریه شامل؛ شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات، رشتخوار و زاوه ۲۴۰ آزاده دارد که ۱۴۱ نفر آنان متعلق به شهرستان تربت حیدریه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها