خبرهای داغ:
شهردار ارومیه گفت: اگر ایران امروز با صلابت و قدرت در مقابل استکبار مقاومت کرده مطمئناً به برکت خون شهدا، آزاده‌ها و جانبازان است بنابراین کنگره ۱۲ هزار نفر شهید آذربایجان غربی با مشارکت فعال شهرداری ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۴۷۵۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محمد حضرت‌پور با بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور اظهار داشت: آزاده‌ها اسطوره‌های مقاومت یک قرن اخیر ایران هستند و ما باید بتوانیم این اسطوره‌ها را که دین بزرگی به گردن ما دارند ارج نهیم و این تنها با ادامه فرهنگ مقاومت و ایثار در جامعه ممکن می‌شود.

وی گفت: یقیناً ایران اسلامی سالیان سال در امان خواهد بود اما اگر آزاده‌های هشت سال دفاع مقدس، شهیدان و جانبازان را از یاد ببریم این انقلاب همواره آسیب‌پذیر خواهد بود.

حضرت پور با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حججی و قنبری افزود: اگر ایران اسلامی امروز با صلابت و قدرت در مقابل استکبار جهانی مقاومت کرده مطمئناً به برکت خون شهدا، آزاده‌ها و جانبازان است.

وی ابراز کرد: یکی از وظایف خطیر ما در شهرداری ارومیه این است که چه در چارچوب‌های قانونی و چه در بخش‌های فراتر از قانون در خدمت ایثارگران باشیم تا به نحوی بتوانیم قدرشناسی خود را نسبت به این عزیزان ادا کنیم.

حضرت پور خاطرنشان کرد: قطعاً برگزاری مراسم به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیش‌زمینه‌ای برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره 12 هزار نفر شهید است که در آبان ماه در ارومیه برگزار می‌شود تا کمکی به پاسداری یاد و خاطره آزادگان، جانبازان و شهدا باشد.

ارسال نظرات