پیکر پاک و مطهر 15 شهید گمنام با حضور خانواده معظم شهداء،مسئولین استانی، اقشارمختلف مردم بعد از 37 سال با حضور پرشور در زاهدان مورد استقبال قرار گرفتند
کد خبر: ۸۹۰۴۷۷۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان،پیکر پاک و مطهر 15 شهید گمنام با حضور خانواده معظم شهداء،مسئولین استانی، اقشارمختلف مردم  بعد از 37 سال با حضور پرشور در زاهدان مورد استقبال قرار گرفت.
مراسم استقبال از شهدای گمنام از ساعات اولیه صبح امروز وبا حضور پرشور مردم در سالن حجاج فروذگاه بین المللی زاهدان برگزارشد.
مادران وخواهرانی که با حضورشان در ایم مراسم منتظر لاله هایی هستند که بعد از 37 سال به میهن بازگشتند ،دراین جمع مادرانی هستند چشم به راه دیدن فرزندانشان تا آنها را در آغوش بگیرند و عطر فرزند خود را ببویند.

پیکر پاک و مطهر این شهدا قرار است در 10 نقطه استان شامل پنج شهرستان زابل، زاهدان، هیرمند، خاش و دلگان از 30 مرداد تا یکم شهریور ماه خاکسپاری می‌شود.

از مجموع این شهدا چهار شهید در زاهدان در تیپ رزمی نزاجا، شهرک سپاه، شهرک جهاد و حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان، سه شهید در بخش نصرت آباد زاهدان، 2 شهید در شهرک نزاجا و مرکز آموزش 08 خاش، 2 شهید در شهر بنجار زابل، سه شهید در جلگه چاه هاشم دلگان و یک شهید نیز در بخش قرقری شهرستان هیرمند تشییع و خاکسپاری می شوند.

پیکر این شهدا صبح امروز وارد فرودگاه بین المللی زاهدان و سپس به حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برای برگزاری شب وداع انتقال داده شد.

ارسال نظرات