مسئول بسیج دانشجویی لامرد فارس:

فتنه گران باید تقاص خون هایی که به ناحق ریخته شد را پس دهند

مسئول بسیج دانشجوئی لامرد گفت: رهبر معظم انقلاب گناه فتنه گران در سال 88 را نابخشودنی می‌دانند و فتنه گران می‌بایست تقاص خون‌هایی که به‌ناحق ریخته‌اند پس بدهند تا درس عبرتی برای دشمنان داخلی و خارجی باشد.
کد خبر: ۸۹۰۴۷۸۴
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، مهدی منصوری مسئول بسیج دانشجوئی لامرد در خصوص فتنه 88 گفت: فتنه 88 یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌های تاریخ ایران بود به خاطر اینکه از حجم بسیار بالایی برخوردار بود و آمریکا و اسرائیل به‌شدت به این فتنه امیدوار بودند و امید زیادی نسبت به براندازی نظام در دل دشمنان به وجود آمده بود.
وی به خسارت‌های ناشی از فتنه اشاره و بیان داشت: این فتنه باعث شد که 10 ماه سرمایه‌گذاری در کشور متوقف و تعطیل شود و 10 ماه کشور را در ابعاد مختلف عقب انداخته و میلیاردها تومان هزینه به کشور تحمیل نمودند.
منصوری حق و باطل را در فتنه 88 برای مردم غیرقابل تشخیص خواند و گفت: به همین دلیل سران فتنه با آگاهی از این موضوع ضربه مهلکی بر بدنه نظام وارد آوردند و بر چهره حق ماسک باطل و بر چهره باطل ماسک حق زده بودند.
مسئول بسیج دانشجوئی لامرد در خصوص قانون‌گریزی سران فتنه تصریح کرد: سران فتنه می‌توانستند با مراجعه به شورای نگهبان از طریق قانون درخواست بازنگری نمایند اما این کار را نکردند چون هدفشان چیز دیگری بود و درحالی‌که بسیاری از بزرگان این نظام شخصاً با حضرات صحبت نمودند و از آن‌ها خواستند که از طریق قانون و شورای نگهبان اقدام نمایند اما فتنه گران تمکین نکردند زیرا نه فتنه گران و نه نخبگان و سیاسیون حامی آن‌ها به دنبال خاموش کردن شعله آتش فتنه نبودند.
وی در خصوص حرمت‌شکنی‌های فتنه گران گفت: فتنه گران حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و با آتش زدن مسجد و پرچم امام حسین (ع) به مقدسات مسلمانان نیز توهین نمودند درحالی‌که سران فتنه بازیچه طراحی دشمن شده بودند و عده‌ای نادانسته و دانسته از آن‌ها پیروی می‌کردند.
این فعال دانشجویی سران فتنه را منفور مردم قلمداد کرد و افزود: مردم ما در طول تاریخ نشان داده‌اند که هر کس جامعه را به سمت اغتشاش و ناامنی سوق دهد منفور ملت خواهد شد و این بار نیز با حماسه 9 دی این مهم را به دشمنان خارجی و مغرضان داخلی نشان دادند اما این پایان کار فتنه گران نیست و مردم نمی‌توانند ظلمی را که سران فتنه به ملت و نظام اسلامی وارد کردند و با آبروی نظام بازی کردند، همه را ندیده بگیرند و از آن بگذرند چون مردم با یک حرکت عظیمی در یک انتخابات سالم و پرشور با مشارکت هشتادوپنج درصدی مشت محکمی بر دهان آمریکا، اسرائیل و دشمنان نظام زده بودند و با این مشارکت عظیم نظام را که در آن سال‌ها توانسته بود به پیشرفت‌های اقتصادی، علمی، سیاسی، امنیتی و بین‌المللی دست پیدا کند، در یک مرحله‌ی عالی از امتیاز و آبرو قرار داده بودند اما سران فتنه با این حرکت خود باعث نابودی این حادثه افتخارآمیز شدند.
وی در خصوص خون‌های به‌ناحق ریخته شده فتنه 88 ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب گناه فتنه گران در سال 88 را نابخشودنی می‌دانند و فتنه گران می‌بایست تقاص خون‌هایی که به‌ناحق ریخته‌اند پس بدهند تا درس عبرتی برای دشمنان داخلی و خارجی باشد که دیگر هیچ‌وقت فکر و خیال باطل به سرشان نزند.
منصوری فتنه گران را مفسد فی‌الارض خواند و بیان داشت: اگر رأفت اسلامی و گذشت دولتمردان و یکسری ملاحظات سیاسی نبود سران فتنه و بسیاری از فتنه گران حامی آن‌ها به خاطر خیانتشان به مردم و کشور و توهین به مقدسات و ضرر و زیان‌هایی که به بیت‌المال زدند مفسد فی‌الارض بوده و می‌بایست روز نخست به چوبه دار سپرده می‌شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار