برگزاری گروه تحقیقاتی علوم زیست شناسی برای دانش اموزان دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی 2

طی توافق با دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ، یک گروه 20 نفره تحقیقاتی از دانش اموزان این مدرسه را در زمینه ی علوم زیست شناسی تشکیل داده است.
کد خبر: ۸۹۰۴۷۹۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی 2 دوره اول پس از برگزاری کارسوق دانش آموزی سنتز داروی آسپیرین و همچنین شرکت در کارسوق های متعدد ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، زیست شناسی و ساخت سلولهای خورشیدی نانو تیتانیم اکسید ، طی توافق با دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ، یک گروه 20 نفره تحقیقاتی از دانش اموزان این مدرسه را در زمینه ی علوم زیست شناسی تشکیل داده است.

این دانش آموزان، آموزش و تحقیقات عملی در آزمایشگاه های دانشگاه و زیر نظر اساتید دانشگاه را تجربه کنند.

ژنتیک تئوری و عملی - علوم اعصاب و عصب شناسی تئوری و عملی - تشریح موش زنده - تشریح قورباغه زنده - تشریح اندامها مانند قلب ، رگها ، کلیه زمینه فعالیت این دتنش آموزان است. تربیت پژوهشگران نوجوان جهت شرکت در مسابقات کشوری و بین المللی و افزایش سواد عملی در دانش آموزان از اهداف این دوره آموزشی می باشد.

برای دانش آموزانی که علاقمند باشند و حوصله طی مراحل و کلاس ها را داشته باشند ، تا 3 الی 4 سال دوره می تواند ادامه داشته باشد . این دوره در سطحی بالاتر از دروس مدرسه بوده ولی در ابتدا از سطح صفر شروع شده و به تدریج مطالب متنوع و جالب ارائه می شود.

آموزش مطالب همراه با کارعملی و فیلم و بازدید و دیگر برنامه های جذاب بوده و علاقمندی بیشتر دانش اموز را در پی خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار