آرزوهای ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سلطانیه در قالب دل نوشته ایتام به حامیان ارسال شد و خیران با نیت خیر خود آرزوهای فرزندان معنوی خود را برآورده کردند.
کد خبر: ۸۹۰۴۸۰۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه طرح‌های مختلفی به‌منظور جذب مشارکت خیران در برنامه‌های این نهاد اجرا می‌شود، گفت: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد موجب افزایش کمی و کیفی خدمات این نهاد به جامعه هدف می‌شود.

سید محسن احمدی افزود: تلاش می‌کنیم با نیازسنجی صحیح از خانواده‌های تحت حمایت و تبیین مناسب این نیازها مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد را افزایش دهیم .

وی در ادامه با اشاره به بهره‌مندی 51 یتیم سلطانیه‌ای از خدمات این نهاد اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود 360 حامی در قالب طرح اکرام با کمیته امداد شهرستان سلطانیه همکاری دارند و در چهارماهه نخست امسال بیش از 367 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده‌اند.

مدیرکمیته امداد شهرستان سلطانیه در ادامه از برآورده شدن آرزوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سلطانیه به همت حامیان همکاری کننده با این نهاد در قالب طرح اکرام خبر داد و افزود: آرزوهای ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سلطانیه در قالب دل نوشته ایتام به حامیان ارسال شد و خیران با نیت خیر خود آرزوهای فرزندان معنوی خود را برآورده کردند.

وی با اشاره به اینکه با کمک حامیان آرزوهای ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سلطانیه که شامل سفر به مشهد مقدس، لوازم‌التحریر ، لب تاپ، گوشواره طلا ،کفش ، کیک تولد ، کفش اسکیت ،دوچرخه ، اسباب‌بازی و تلویزیون بود تهیه و به آن‌ها تحویل داده شد، تصریح کرد: درمجموع حامیان برای برآورده شدن آرزوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سلطانیه مبلغ 80 میلیون ریال به این نهاد کمک کردند.

ارسال نظرات