تولید عسل طبیعی از گیاهان کوهستان، کمتر از استخراج طلا از کوهستان نمی باشد.
کد خبر: ۸۹۰۴۸۱۴
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸


 کارآفرین نمونه تولید عسل طبیعی با عنوان تجاری (( عسل طلایی گروس )) در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: 

صادق محمدیاری افزود: تولید عسل طبیعی از پوشش گیاهی کوهستان های شهرستان بیجار، کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است امّا زیبایی نعمت خداوند در تبدیل شهد گل ها به عسل، توان و امید را در انسان چندین برابر می نماید.

وی بیان کرد: از دوران جوانی، علاقه فراوانی به پرورش زنبور عسل داشتم و دوره های آموزشی متعددی را پشت سرگذاشتم، تنها مشکلات مالی مانع راه تولید عسل برای من بود راه کاری برای حل نداشتم.


محمدیاری گفت:  در سال 1390 بخاطر حضور فرزندم در پایگاه مقاومت بسیج، به نحویی با بسیج و سپاه آشنا شدم و این اشنایی و راهنمایی فرمانده پایگاه مقاومت وقت، مرا به عضویت در بسیج تشویق نمود.


او اظهار کرد: در اواخر خرداد ماه 1391 به عضویت بسیج درآمدم و با ارتباط صمیمی که فرمانده پایگاه با بسیجیان برقرار می نمود، رفته رفته بسیج به عضویی از خانواده ما تبدیل شد.

 


کارآفرین نمونه شهرستان بیجار گفت: آشنایی با بسیج و سپاه مرا به تولید و کارآفرینی تولید عسل تشویق نمود و با تسهیلات ویژه بسیج سازندگی اقدام به تهیه سه کندوی زنبور عسل و کار را شروع کردم.


وی بیان کرد: یکی از برکات نیت حسنه و تسهیلات حلال سپاه باعث شد که امروز بیش از 300 کندوی عسل را مدیرت و سالانه بیش از 2 تن عسل طبیعی تولید و به بازار عرضه نماییم.


محمدیاری گفت: قبل از ارتباط با بسیج کار آزاد داشتم و درآمد مناسبی نداشتم، امروز با اشتغالزایی 4 نفر از اعضای خانواده ام و 1 نفر دیگر، در امر تولید عسل، احساس خوشبختی می نمایم.


وی با اشاره به همت و تلاش در راه تولید عسل طبیعی و بخصوص عسل درمانی اظهار کرد: به لطف خداوند و همیاری بسیج، توانستیم رتبه برتر تولید عسل با ساکارز کمتر از 1درصد را به بازار عرضه نماییم که در نوع خود کم نظیر است.


کارآفرین نمونه تولید عسل بیجار گروس گفت: بسیاری از مشتریان عسل طلایی گروس، دارو سازان و پزشکان می باشند زیرا کیفیت عسل طبیعی برای همه آحاد جامعه، متأسفانه از اهمیت بالایی برخوردار نمی باشد.


صادق محمدیاری اظهار کرد: در حال حاضر که تولید عسل مناسبی را در اختیار داریم، در نظر داریم با همکاری و هم فکری بسیج و سپاه شهرستان بیجار، اقدام به صادرات عسل طبیعی به سایر شهرهای استان کردستان و کشور نماییم.


او موفقیت خود را لطف خداوند در آشنایی با مکتب بسیج و سازندگی می داند.

 

انتهای پیام/7727

ارسال نظرات