فاطمه قاسمی؛

اعتصاب غذای کروبی فتنه ای جدید است که با حمایت دشمنان قسم خورده نظام همراه شده است

فعال دانشجویی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز گفت: جدیدترین فتنه اعتصاب غذای آقای کروبی برای رفع حصر سران فتنه است و این حرکت که از جانب دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی حمایت و تغذیه می‌شود بازهم بوی فتنه و دسیسه دارد.
کد خبر: ۸۹۰۴۸۱۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ فاطمه قاسمی فعال دانشجویی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: در سال 88 عده‌ای سودجو با عدم تمکین از قانون و شورش علیه نظام قصد براندازی نظام کردند. این حرکت آنان نه‌فقط تمکین از قانون و مخالفت بارأی مردم و نتیجه انتخابات بود، بلکه همان‌طور که از شعارهای آنان روشن شد هدف از این مخالفت‌ها اصل نظام و ولایت‌فقیه بود.

قاسمی در خصوص اختلاف‌افکنی فتنه گران گفت: این فتنه‌ها و مخالفت‌ها باعث شد دشمن به تفاوت‌ها و نیروهای مخالف درون کشور پی ببرد، نیروهایی که بهترین سرمایه‌های دشمن هستند با کمترین هزینه. تا قبل از فتنه 88 این آمریکا بود که درخواست مذاکره با ایران را داد اما بعدازاین ماجرا مشت ایران برای دشمن باز شد و خیال دشمن از شرایط داخلی کشور راحت شد.

وی در خصوص خون‌های ریخته شده در جریان فتنه تصریح کرد: به معنای واقعی هیچ‌کس مسئول خون‌های به‌ناحق ریخته شده فتنه نیست و یکی از مظلوم‌ترین شهدای تاریخ ایران شهدای فتنه هستند که بعد از گذشت 8 سال تعداد و اسامی دقیقشان مشخص نیست و مردم هیچ شناختی از این شهدا ندارند و درنهایت هم بعد از گذشت سی‌وهشت سال از انقلاب هنوز که هنوز است همان بسیجی‌ها و پاسدارانی که همان روزها به بدترین شکل به شهادت رسیدند و در مواقع مختلف سینه سپرکرده و می‌کنند، باید تندرو خطاب شوند و مورد بی‌مهری قرار گیرند.

این فعال دانشجویی فتنه گران را مفسد فی‌الارض خطاب کرد و افزود: فتنه گران سال 88 قصد براندازی نظام را داشته و به‌صورت مسلحانه، با نظام روبه‌رو شدند و صد درصد مفسد فی‌الارض هستند و اشد مجازات تاوان حرکت‌های آنان بود اما نظام با رأفت اسلامی با آنان برخورد کرد.

وی حصر را محترمانه‌ترین مجازات برای فتنه گران دانست و بیان داشت: اگر فتنه گران از کار خود پشیمان شده و توبه کرده بودند حتماً اظهار می‌کردند اما در تمام این سال‌ها، حتی یک‌بار اظهار پشیمانی نکردند بلکه بازهم بارها دست به دسیسه‌هایی دیگر زدند.
قاسمی در خصوص مجازات فتنه گران گفت: اشد مجازات تاوان فتنه، آشوب و هتک حرمت‌های سال 88 هست چون حق یک ملت بر گردن آنان هست اما ما مطیع محض ولایت‌فقیه هستیم و هرچه که حضرت آقا صلاح بدانند و قوه قضاییه تصمیم گیرد بهترین تصمیم و برخورد است.

وی با اشاره به اینکه اشد مجازات در انظار عمومی برای عبرت دشمنان و ثبت در تاریخ بهترین گزینه است، گفت: خود فتنه گران و آقازاده‌ها نامه‌هایی را به آمریکا ارسال کردند که خواستار تحریم شدند تا با آن ایران را روزبه‌روز ضعیف‌تر و درنهایت از پای درآورند که از آن زمان به بعد دشمن باخیالی آسوده از مهره‌های خود که رصدگران و آشوب گرانی ماهر هستند روزبه‌روز تحریم‌ها را زیادتر می‌کنند تا شاید بتوانند به خیال باطل خود برسند اما امام خامنه‌ای از آن زمان تاکنون تأکید زیادی بر اقتصاد مقاومتی داشته و دارند که این تحریم‌ها کوچک‌ترین تأثیری بر اقتصاد کشور نداشته باشد و امیدواریم هرچه زودتر توسط دولت محترم از شعار خارج‌شده، به عرصه ظهور و بروز برسد تا فشارهای اقتصادی کمتر به مردم وارد شود.

این فعال دانشجویی در خصوص ادعای تقلب سران فتنه تصریح کرد: اعلام زودتر از موعد و دروغین پیروزی در انتخابات توسط میرحسین موسوی و ادعای تقلب در انتخابات، دروغ‌هایشان را علیه نظام کلید زد.

وی در خصوص اعتصاب غذای کروبی بیان داشت: جدیدترین فتنه اعتصاب غذای آقای کروبی برای رفع حصر سران فتنه است و این حرکت که از جانب دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی حمایت و تغذیه می‌شود بازهم بوی فتنه و دسیسه دارد.

قاسمی بر ضرورت روشنگری در مقابله با فتنه تأکید و تصریح کرد: بهترین راهکار روشنگری است و مردم در جریان فتنه‌ها، دشمنی‌ها و پشت پرده‌های آنان قرار گیرند تا خود مردم مسائل روز را تحلیل و حلاجی کنند و عروسک دشمن نشوند و یا بارنگ عوض کردن دشمن گول نخورند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار