مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان:

ثروت و قدرت مسئولان را از مردم غافل کرده است/خدمت به شیعه و سنی برای دانشجویان جهادگر تفاوتی ندارد

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اردوهای جهادی عرصه‌ای است که دانشجویان جهادگر، تفریح خود را خدمت به مردم تلقی می‌کنند
کد خبر: ۸۹۰۴۸۱۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستات، علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان در مراسم افتتاحیه اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان در جمع اهالی شهرک دامداران اظهار داشت: حضور دانشجویان جهادگر در میان مردم مانند اقیانوسی جریان دارد و مردم از این فضا بهره می‌برند.
وی با اشاره به این مزلب که حرکت های جهادی حاصل تفکر وتلاش است گفت: حرکت های جهادی جهادگران  با خلوص نیت  همراه است که این خلوص نیت باعت برکات در منطقه می شود.
اردوهای جهادی عرصه‌ای است که دانشجویان جهادگر، تفریح خود را خدمت به مردم تلقی می‌کنند.
کیخا زکات علم دانشجویان را خدمت به مردم دانست و عنوان کرد: عده‌ای سر سفره انقلاب نشستند و شکم‌های خود را پر کردند اما به صاحبان اصلی انقلاب یعنی مردم توجه نکردند.
وی ادامه داد: دانشجویان جهادگر گوش شنوای شما و زبان فریاد شما به مسئولین خواهند بود؛ این امر توفیق می‌خواهد که مشکلات مردم را استخراج کنند و به مسئولان برسانند؛ در حالی که ثروت و قدرت سبب شده شما را فراموش کنند.
مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اگر شما شعار می‌دهید که به مردم خدمت می‌کنید ما اعلام می‌کنیم سال‌ها است که در حال نوکری برای مردم هستیم.
وی با اشاره به محورهای خدمت در این اردوی جهادی ابراز داشت: اشتغال، کار فرهنگی و کار آموزشی در این منطقه و اردو اولویت دارد؛ شما نیز دانشجویان را فرزند خود بدانید و به آنان کمک کنید.
کیخا با تأکید بر اینکه خدمت به شیعه و سنی برای دانشجویان جهادگر تفاوتی ندارد، افزود: در روستای "تیسروک" از توابع شهرستان نیکشهر مولوی اهل سنت با دیدن ما اشک ریخت و گفت در مدت 20 سال سکونت من در این روستا حتی یک مسئول را هم ندیدیم و این جای تأسف فراوان دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار