یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: آبروی این انقلاب به خون شهدا وابسته است، و ما باید قدردان فداکاری و از جان گذشتگی آنان باشیم شهدای بزرگوار را بدانیم.
کد خبر: ۸۹۰۴۸۲۴
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قاسم فراهانی از کارشناسان مسائل سیاسی شهرستان اراک در جمع بسیجیان حوزه مقاومت کوثر 3 اراک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم از جمله شهید "محسن حججی" در شرایطی که حرکت وکلای مردم در مجلس واکنش‌های جهانی را به همراه داشت و عزت ملت را خدشه‌دار کرد بار دیگر به انقلاب اسلامی آبرو بخشد.

وی افزود: آبروی این انقلاب به خون شهدا وابسته است، و ما باید قدردان فداکاری و از جان گذشتگی آنان باشیم شهدای بزرگوار را بدانیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر پیروی از مکتب ولایت گفت: بایستی نسبت به تمام مسائل حاکم بر جامعه آگاهی کسب نمایئم تا همانند شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شهدای مدافع حرم و حریم اهل بیت(س) چه در جنگ نظامی و چه در جنگ فرهنگی سربلند و پیروز باشیم.

فراهانی با توجه به سوابق درخشان شهید حججی گفت: شهید "حججی" هم در جنگ فرهنگی با حضور موثر در اردوی‌های جهادی، و هم در جنگ نظامی با حضور در جبهه مقاومت تکلیف خود را در برابر انقلاب اسلامی ایران به خوبی انجام داد. و ما نیز بایستی با الگوگیری از آن شهید بزرگوار تکلیف خود را انجام دهیم.

وی افزود: عزت و آبروی نظام در گرو خون این شهید و شهدای انقلاب اسلامی است، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند ما را در مواجهه با دشمنان بیمه کند و باعث خنثی شدن توطئه‌های شوم دشمنان شود و خانواده‌های شهدا باید در این راه پیشگام باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات