بازدید مسئولان استان از عرصه جهادی دانشجویان علوم پزشکی قزوین

جمعی از مسئولین،معاونین، نماینده نهاد رهبری علوم‌پزشکی قزوین و مسئول بسیج دانشجویی استان از عرصه بهداشتی-درمانی جهادگران بسیجی علوم‌پزشکی قزوین در منطقه الموت دهستان دستجرد سفلی و روستاهای تابع بازدید نمودند.
کد خبر: ۸۹۰۴۸۳۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

 به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، جمعی از مسئولین، معاونین، نماینده نهاد رهبری دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان از عرصه بهداشتی-درمانی جهادگران بسیجی دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین در منطقه الموت دهستان دستجرد سفلی و روستاهای تابع بازدید نمودند.

در این بازدید منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین بیان کرد: اردوهای جهادی فرصتی فراهم می‌آورد که جهادگران با محرومیت، مشکلات مردم و شرایط مردم محروم بخش روستایی استان با آن مواجه هستند آشنا شوند.

وی افزود: این اردوها باعث می‌شود رویکرد همکاران ما بعد از فراغت تحصیل نسبت به خدمت در مناطق محروم تغییر پیدا کند.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین گفت: استقبال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان از اردوهای جهادی نشان‌دهنده رضایت و تاثیر مثبت این اردوها می‌باشد.

مهرام  با بیان اینکه جامعه پزشکی نباید رفاه‌طلب باشد تصریح کرد: این فرهنگ از زمان دانشجویی نهادینه می‌شود و این دانشجویان یاد می‌گیرند که به مناطق محروم و روستایی که دسترسی به خدمات تخصصی ندارند خدمت‌رسانی داشته و از اهمیت شرایط سخت مردم آگاه و نسبت به مناطق محروم اهمیت بیشتری قائل شوند.

وی تصریح کرد: کار برای خدا لذت خاصی دارد و خستگی ندارد و این تلاش خالصانه در نزد خداوند محفوظ و پاداش آن قابل شماره نیست پس با جدیت تلاش کنید و به محرومان خدمت رسانی نمایید.


ارسال نظرات