مدیرکل ورزش و جوانان البرز:

توسعه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی نیاز جامعه است

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تأکید بر اهمیت ورزش زورخانه‌ای، توسعه این ورزش را نیاز جامعه دانست.
کد خبر: ۸۹۰۴۸۵۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، امیر غفرانی در مجمع انتخاباتی هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان البرز که پیش از ظهر یکشنبه در اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و به دور حاشیه به کار بسته است و امیدواریم هیئت‌رئیسه جدید کار خود را با تلاش‌های بیشتر شروع کند.

توسعه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی نیاز جامعه است

غفرانی بابیان اینکه ۲۵ انتخابات در اداره کل ورزش و جوانان تاکنون برگزارشده است افزود: هرزمانی که هیئت‌رئیسه تغییر پیداکرده است تلاش‌ها در راستای ورزش همگانی و قهرمانی بیشتر شده است و این تغییرات را همواره باید مثبت و به سمت پیروزی دانست.

وی در ادامه با مهم خواندن ورزش زورخانه‌ای، بیان کرد: ورزش زورخانه‌ای ریشه در تمدن ایرانی اسلامی دارد و باید این ورزش در کشور و به‌تبع استان البرز توسعه پیدا کند.

غفرانی با اشاره به مدال‌آوری استان البرز در ورزش قهرمانی ایران و جهان خاطرنشان کرد: اگر ورزش پهلوانی توسعه پیدا کند حق‌جویی و اعتلایی معنویت در جامعه افزایش پیدا می‌کند و در زمان‌های دورتر این ورزش نماد شجاعت و مقابله با ظلم در جامعه بوده است.

وی این ورزش را نمادی از جامعه اسلامی دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره برافزایش توانمندی این ورزش در سطح کشور تأکیددارند. امیدواریم با انتخابات هیئت‌رئیسه بتوانیم این مهم را تحقق ببخشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار