هنرمندان نیشابوری روز جهانی عکاسی را جشن گرفتند

در آیینی به مناسبت روز جهانی عکاسی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر نیشابور میزبان هنرمندان و عکاسان همراه با ادای دین به عکاسان ایرانی که در راه اعتلایی فرهنگ وهنر کشور در دوران انقلاب اسلامی ودفاع مقدس ، جشن برپا کردند.
کد خبر: ۸۹۰۴۸۶۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رئیس انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد: از کانون عکس نیشابور که پیشینه‌ای بیش از 23 سال دارد و از انجمن‌های هنری صاحب‌نام و اعتبار کشور است باید سپاسگذاری کرد.

مسعودسلیمانی سپهر گفت: در دنیایی که همه چیز خیلی زود فراموش می‌شود، تنها عکس‌ها هستند که با ثبت یک لحظه، راوی تاریخ می شوند.

وی خاطرنشان کرد: عکاسی آنچنان قدرتمند است که می تواند خشم، زیبایی، ظلم، امید و اندوه نهفته درون خود را به چشم‌هایی که نظاره‌گر آن هستند،  منتقل کند.

سلیمانی سپهر یادآورشد: روز جهانی عکاسی را به آنان که از دریچه دوربین شان مهربانی و انسانیت را دیدند تبریک می گوییم و افتخار می کنیم که در این روز در انجمن گرد آمدیم.

رئیس انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: امروز عکاسان نیازمند عمیق شدن در مسایل و موضوع ها هستند تا به ذات بسیاری از مفاهیم پی ببرند که این نیازمند مطالعه است.

گفتنی است در پایان کیکی که به مناسبت این روز تدارک دیده بود بریده و مهمانان با شربت شیرنی پذیرایی شدند و احکام دبیران و داوران شانزدهمین جشنواره بیست دومین هفته فیلم وعکس نیشابور که از سوی ریس اداره فرهنگ وارشاد صادر شده بوداهدا و دبیرخانه جشنواره کار خود را بصورت رسمی آغازکرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها