خبرهای داغ:
خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي شهرستان شاهرود از مسیر خط 10 اینچ شاهرود –علی آباد در محدوده جنگل زیبای ابر بازديد كردند.
کد خبر: ۸۹۰۴۸۷۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي شهرستان شاهرود از مسیر خط 10 اینچ شاهرود –علی آباد در محدوده جنگل زیبای ابر بازديد كردند.

مسئول روابط عمومی این منطقه در جمع اصحاب رسانه این شهرستان گفت: بدلیل حضور فعال و مستمر خطبانان منطقه شمال‌شرق، خوشبختانه تاکنون مشکل حاد و جدی در این محدوده نداشته‌ایم، اما با برگزاری مانورهای متعدد در محدوده این جنگل زیبا، آمادگی نیروهای منطقه را همواره در سطحی نگه داشته‌ایم که در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، در کمترین زمان و با کمترین آلودگی زیست محیطی نسبت به رفع مشکل و برگرداندن شرایط به حالت عادی اقدام کنیم.

سید وحيد موسوی خبرنگاران را بخشی از بدنه کارشناسی روابط عمومی‌ها دانست و گفت: مطالبه‌گری یکی از مهمترین وظایف شما خبرنگاران رسانه‌های گروهی است که بوسیله آن می‌توانید جامعه را به سمت رشد و تعالی سوق دهید.

در پایان این بازدید یک روزه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، از فعالان عرصه خبر شاهرود تجلیل و هدایایی به رسم یاد بود توسط معاون فنی منطقه به آنها اهدا گردید.

برگزاری مسابقه دارت، راهپیمایی در طول مسیر خط 10 اینچ، حضور در مقبره شیخ ابوالحسن خرقانی و... از دیگر برنامه‌های جانبی این بازدید بود.

شایان ذکر است: پنج مدیر مسئول و سردبیر از نشریات محلی موعود صالح، شاهرود باصفا، شاهرود پیام، رستاخیز و بامداد شاهرود، هفت خبرنگار از صدا و سیمای مرکز سمنان، خبرگزاری‌های ایرنا، مهر، بسیج، پایگاه‌های اطلاع رسانی نسل شاهوار و مرات، چهار مسئول نمایندگی از روزنامه‌های سراسری اطلاعات، آفتاب یزد، رسالت، جمهوری اسلامی و چهار خبرنگار از نشریات محلی ادیب، کندوی البرز، پیام استان سمنان و افق توسعه، روابط عمومی منطقه شمال‌شرق را در این بازدید یک روزه همراهی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها