خبرهای داغ:
در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شد:
آیین تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی و رئیس اداره امورقرآنی و مسئول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۴۸۹۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

به خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ، در آیین تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی و رئیس اداره امور قرآنی و مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین اظهار کرد: یک مسؤول در درجه اول در امور کاری باید تقوا داشته باشد و در تمامی زمینه‌ها خداوند را ناظر بر اعمال و تصمیم‌گیری‌های خود بداند.
وی با بیان اینکه مسؤولیت، افتخار بزرگی در نظام جمهوری اسلامی و مجموعه سازمان اوقاف به‌شمار می‌رود، افزود: باید خداوند را شاکر باشیم که در دستگاه اهل بیت در حال خدمت به امام‌زادگان و موقوفات هستیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین با بیان اینکه فعالیت در اوقاف از حساسیت بالایی برخودار است، تصریح کرد: کارکنان اوقاف در راه احیای موقوفات وظیفه سنگین و مهمی بر عهده دارند که عمل مثبت در این حوزه می‌تواند ثواب دنیوی و اخروی برای آنها به‌دنبال داشته باشد.
حجت الاسلام عادل با بیان اینکه فعالیت در اوقاف مسؤولیت شرعی و حقوقی به‌دنبال دارد، اضافه کرد: اوقاف از نظر شرعی و حقوقی وظیفه دارد در سه حوزه مسابقات قرآنی، موقوفات و آستان مقدس امام‌زادگان فعالیت کند.
وی با بیان اینکه احیای موقوفات، تثبیت وقف، اجرای امینانه نیت واقف، افزایش بهره‌وری موقوفات و بقاع متبرکه وظیفه مهم سازمان اوقاف به‌شمار می‌رود که باید به آن توجه شود، ادامه داد: اوقاف در احیای موقوفات فقط طبق نظر نیت واقف، مقام معظم رهبری، نظر مراجع و نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف عمل می‌کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین در ادامه با بیان اینکه تنها خدا است که عزت و ذلت را از آن مردم می‌کند، اظهار کرد: توسل به خدا و ائمه به انسان کمک می‌کند تا در زندگی، مسیر رشد و پیشرفت خود را طی کنیم و شهید حججی نیز با توسل به ائمه به عزت واقعی رسید.
حجت الاسلام عادل با اشاره به اینکه وصیت‌نامه شهید حججی سرشار از معرفت و بصیرت به اسلام، انقلاب و اهل بیت است، خاطرنشان کرد: از خداوند متعال خواستار این هستیم که ما را مانند شهید حججی در مسیر شهادت و خدمت به اسلام قرار دهد.
وی با بیان اینکه انتصاب‌ها در اوقاف سلیقه‌ای نیست و بر اساس شایستگی، توانمندی و نظر کمیته انتصابات صورت می‌گیرد، گفت: دو تغییر در معاونت فرهنگی و اجتماعی و بازرسی و یک انتصاب در اداره امور قرآنی و بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین صورت گرفته است که ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات در زمان تصدی سمت های قبلی برای همه آنها آرزوی موفقیت داریم. 
شایان ذکر است که طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین ، حجت الاسلام مصطفی مجیدی  به‌عنوان معاون جدید فرهنگی و اجتماعی ، علی عظیمی رئیس اداره امور قرآنی و سعید رحیمی مسئول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین منصوب شده‌اند. حجت الاسلام مصطفی مجیدی در کارنامه خود مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تهران ، مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان اوقاف و امورخیریه کشور و رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان شاهرود را دارد.
علی عظیمی عهده دار سمت بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین بود
 
سعید رحیمی ، مسئولیت مالی بقاع متبرکه ، وصول مطالبات ، بازرسی و رسیدگی به شکایات و معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین را عهده دار بوده است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها