خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری اردوی جهادی حوزه شهیده «سمیه» در منطقه مجیدآباد همدان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از برگزاری اردوی جهادی بسیجیان حوزه شهیده «سمیه» در منطقه مجیدآباد همدان و برگزاری کلاس‌های فرهنگی و آموزشی در عرصه‌های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۴۹۱۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

برگزاری اردوی جهادی حوزه شهیده «سمیه» در منطقه مجیدآباد همدانهادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی و هجرت دانش‌آموزی اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی و خودباوری و مقابله با دشمنان اردوی جهادی حوزه شهیده «سمیه» همدان برگزار شد.

وی با اشاره به هدف از برگزاری اردوهای جهادی و طرح هجرت دانش‌آموزی ابراز داشت: این اردوها در راستای محرومیت زدایی  و اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری اردوی جهادی این حوزه در مدرسه «شهیدی» مجیدآباد عنوان کرد: در این اردوی جهادی بسیجیان جهادگر حوزه شهیده «سمیه» اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی در عرصه‌های مختلف کرده است.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های چرم دوزی، احکام، زبان خارجی، قلاب بافی، نقاشی و... از جمله برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بسیجیان در این اردو است.

گلیان با اشاره به استقبال مردم منطقه مجیدآباد از این آموزش‌ها خاطرنشان کرد: در پایان این آموزش‌ها به افراد کارآموز گواهینامه مهارتی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار