با همکاری ناحیه سپاه و اداره آموزش و پرورش دلگان انجام شد؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان گفت: طرح هجرت سه با هدف ترمیم، بهسازی و زیباسازی مدارس و همچنین پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در پنج مدرسه این شهرستان در حال برگزاری است
کد خبر: ۸۹۰۴۹۱۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
حسین شهرکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان از اجرای طرح هجرت سه دراین شهرستان خبر داد و گفت: طرح هجرت سه به مدت ۱۰ روز و با حضور داوطلبانه ۱۶۰ نفر دانش آموز در شهرستان دلگان در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه طرح هجرت سه با هدف ترمیم، بهسازی و زیباسازی مدارس شهرستان دلگان توسط دانش آموزان بسیجی در حال انجام است، تصریح کرد: با اجرای این طرح روحیه کار، تلاش، مسئولیت پذیری و کار جمعی در دانش آموزان بسیجی تقویت می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان با تاکید بر اینکه دانش آموزان بسیجی در طرح امسال و تاکنون پنج مدرسه را نوسازی، تعمیر و رنگ آمیزی کرده اند، اضافه کرد: این طرح با صمیمیت شرکت کنندگان ادامه دارد.
وی عنوان کرد: مدارس دخترانه خدیجه کبری دلگان، پسرانه شهیدرخشانی دهستان هودیان، مدرسه پسرانه توحید گزگر، دبیرستان پسرانه آذرباد و دبیرستان فاطمه الزهرا دلگان در این طرح بهسازی و زیباسازی می‌شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان ادامه داد: طرح هجرت سه با همکاری بسیج سازندگی ناحیه سپاه دلگان، بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش در مدارس این شهرستان دلگان انجام می‌شود.
حسین شهرکی اظهار کرد: انتظار داریم در برنامه‌های بعدی بتوانیم تعدادی دیگر از مدارس این مناطق محروم که نیاز اساسی به مرمت و بازسازی دارند را بهسازی و زیباسازی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: هرساله برنامه‌های طرح هجرت در قالب معنویت افزایی، تعمیق باور‌های دینی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و مرمت و تعمیر مدارس در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اجرا می‌شود.
شهرستان دلگان در ۴۷۵ کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
ارسال نظرات