خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: آزادگان بااینکه دربند واسارت دشمنان بعثی بودنداما بازهم ازحقانیت اسلام وارزشهای انقلاب اسلامی دفاع کردند.
کد خبر: ۸۹۰۴۹۲۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در مراسم سالروزغرورآفرین ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،اظهارداشت: آزادگان در دوران اسارت نماد صبر واستقامت بودند و با تحمل سختی ها ازعهده شرایط دشوارو طاقت فرسای اسارت برآمده و با لطف خدا و با سربلندی به میهن اسلامی بازگشتند و تمام دوران اسارت به تعبیری جهاد اصغراست و مهم تر از دوران جهاد اصغر، دوران پس از اسارت و در حفظ انقلاب اسلامی است که جهاد اکبر نام دارد.

وی افزود: آزادگان دردوران اسارت ازحقانیت اسلام و ارزش‌های دینی دفاع کردند و لازم است همه مردم از اعماق وجودشان قدردان حماسه آن رادمردان همیشه تاریخ باشند.

 

امام جمعه شهرستان بیان داشت: نقش خانواده آزادگان کمتر از حماسه آنان نبوده و باید به خانواده‌های آزادگان که درغیاب آنان فرزندان آزادگان را تربیت کردند درود فرستاد و این همه مجاهدت و ایثار قابل تقدیر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپل ذهاب در ادامه جایگاه آزادگان سرافراز در جامعه را ارج نهاد و اذعان داشت: آزادگان نقش عظیمی در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان بر عهده دارند و باید استفاده هر چه بیشتری از ذخیره ای چون آزادگان برای جامعه اسلامی داشته باشیم.

 

سلمان حسن پورافزود: آزادگان سرافراز ما در دوران اسارت با رفتار خود نیروی های بعثی را نیز تحت تاثیر قرار می دادند و همین آزادگان سربلند ما پس از بازگشت غرور آفرین به میهن اسلامی از پای ننشسته ودر عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی و مدیریتی در حفظ انقلاب اسلامی کوشا بوده ودر این جایگاه ها همچون دوران اسارت خوش درخشیده و در شکوفایی انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا کردند.

 

 

ارسال نظرات