در سال جاری تامین ۱۱ زیرساخت برنامه توسعه صادرات غیرنفتی استان کهگیلویه وبویراحمد پیش بینی شده است.
کد خبر: ۸۹۰۴۹۸۱
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در جلسه پیش بینی تامین ۱۱ زیرساخت برنامه توسعه صادرات غیرنفتی استان در سال جاریکارگروه توسعه صادرات استان گفت: زیرساخت‌های لازم برای توسعه صادرات غیرنفتی استان فراهم می‌شود.
مجید محنائی افزود: در سال جاری تامین ۱۱ زیرساخت برنامه راهبردی توسعه صادرات غیرنفتی استان پیش بینی شده است که مجموعه مدیران و متولیان باید در این زمینه تلاش کنند.
وی ایجاد و گسترش اتحادیه‌ها و تشکل‌های صادراتی، تصویب مرز هوائی و توسعه فرودگاه، ایجاد توسعه خطوط ریلی، ایجاد مرکز خدمات صادرات، ساخت انبار‌های سرپوشیده و روباز، ایجاد و تقویت پایانه صادرات محصولات، ساخت نمایشگاه، توسعه نمایشگاه‌های بین المللی، تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل، ساخت و بهره برداری از آزمایشگاه و پژوهشگاه و ایجاد توسعه راه‌های زمینی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیریت فرودگاه، اداره کل راه و شهرسازی، مدیریت گمرک، اتاق بازرگانی یاسوج، اتاق تعاون، اداره کل راهداری و حمل و نقل، شرکت نمایشگاه‌ها و سایر دستگاه‌های زیربط در استان موظف هستند برای تامین زیرساخت‌ها تلاش و برنامه ریزی کنند.
ارسال نظرات