معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر در سراب از پایان یافتن دوران جنگ سخت علیه نظام گفته و ابراز کرد: امروز دشمن با تهدید نرم که در میدان عمل سخت تر از جنگ رو در روست تلاش در تغییر افکار و سبک زندگی مردم دارد و امروز بسیج در خط مقدم مقابله با این جنگ است
کد خبر: ۸۹۰۴۹۹۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمد زاده اظهار داشت: امروز هزینه های میلیاردی و هنگفت دشمن و استکبار جهانی با نقش یک شهید همچون شهید حججی نقش برآب می شود.

وی اهداف جشنوراه مالک اشتر را جهت دهی اهداف و ماموریت های سپاه به سمت و سویی عنوان کرد که دغدغه نظام و مقام معظم رهبری است.

گلمحمدزاده اضافه کرد: سپاه به عنوان مجموعه ای ولایی نام مالک اشتر را برای این جشنواره برگزیده چراکه مالک یک فرد مومن و ولایی بود که تا آخرین لحظه پایبند ولایت بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا ابراز داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در مخیره استکبار جهانی نمی کنجید که در منطقه ای حساس در خاورمیانه و کشوری همچون ایران نظامی مبتنی بر اسلام تشکیل شود بنابراین تهدید تا زمانی که انقلاب هست علیه نظام خواهد بود.

این مقام نظامی حضور بسیج در بطن انقلاب را عامل مهمی در تثبیت نظام اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: حضور بسیج به واسطه بصیرت انقلابی آگاهانه و در دفاع از حریم اسلام بود.

گلمحمدزاده نفوذ جریانی را خطرناک تر از جریان نفوذ موردی عنوان و خاطرنشان کرد: نفوذ جریانی می تواند در سطح ملی کشور و جریان انقلابی را به مخاطره افکند و لازم است تمام کشور در مقابل این نفوذ آگاهی و بصیرت داشته باشند تا حربه دشمن خاموش شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با انتقاد از حامیان آمریکا گفت: در جریان شهادت شهید حججی اولین مرحله جنگ با بمباران هوایی آمریکایی ها آغاز شد که نشان از خوی استکباری امریکا دارد.

وی در پایان ضمن تسلیت شهادت شهید مدافع حرم شهید حججی گفت: شهید حججی به عنوان یک جهاد گر در عرصه های سازندگی فعال بود و این خاصیت مردمی بودن این شهید بزرگوار بود که دسته هایی از مردم را به شورای تامین اصفهان کشاند که برای انتقام آماده اعزام به سوریه شده بودند و می بینیم که جهادگران بسیج امروز درس دشمن شناسی می دهند.

ارسال نظرات