امام جمعه موقت هرات در مراسم یادبود شهید حججی:

شهید حججی محصول تربیت دینی و تربیتی مسجدی بود / دشمن به دنبال تجزیه خاورمیانه است

امام جمعه موقت هرات در مراسم یادبود شهید حججی ، هدف دشمن را از ایجاد جنگ در منطقه تجزیه خاورمیانه در راستای دست یافتن به اهداف خود دانست .
کد خبر: ۸۹۰۵۰۳۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، صبح امروز (یکشنبه) و از سوی دفتر نماینده مردم در مجلبس شورای اسلامی مراسم یادبود شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم در مسجد جامع شهر هرات برگزار شد.
امام جمعه موقت هرات در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و شهید نقش آفرین و تحول آفرین محسن حججی گفت:: نحوه شهادت شهدای مدافع حرم به ویژه محسن حججی یادآور گودی قتلگاه و حماسه عاشورا و رو نمایی از یک توطئه سنگین و حساب شده اردوگاه غرب و صهیونیست‌ها در منطقه است.
حجه الاسلام والمسلمین محمودی در ادامه با اشاره به نظریه جنگ تمدن‌ها خاطر نشان کرد: امروز دنیای غرب در صدد عملیاتی نمودن این نظریه است و راه اندازی دو جنگ همزمان هستند، امروز غربی‌ها نمی‌دانند بشر از تمدن مغرب زمین خسته شده است و در حال روی اوردن به اسلام ناب محمدی است و لذه دنیای غرب به دنبال این است که جلوی موج عظیم مشتاقان به اسلام را بگیرد.
وی در ادامه عنوان کرد: صهیونیست‌ها برای جهانی تعریف کردن منافع ملی خودشان با حمایت کلینتون اقدام به راه اندازی و تشکیل گروهک‌های تروریستی و جنگ‌های درون تمدنی نظیر جنگ در سوریه و یمن کرده است که هدفی جز تغییر نقشه خاورمیانه در راستای تامین منافع غرب و تجزیه کشور‌های منطقه و تضعیف جبهه مقاومت ندارند.
کارشناس ارشد مسائل سیاسی خاتم در ادامه به جنگ میان قطر و عربستان به عنوان نمونه‌ای دیگر از فتنه غربی‌ها در منطقه اشاره کرد و گفت:: کشور‌های غرب پس از راه اندازی جنگ بین این دو کشور و میانجی گری به دنبال بلعیدن منابع اقتصادی این منطقه هستند.
غلامرضا محمودی در ادامه به نقش انقلاب اسلامی ایران در جهان اشاره کرد و گفت:: انقلاب اسلامی ایران مانعی بزرگ بر سر راه دشمنان در منطقه است و تدبیر مدافعان اسلام مانع از تجزیه خاور میانه و دست یافتن دشمنان به اهداف خود شد.
وی در ادامه افزود: منطقه خاورمیانه دیگر منطقه دوران قرن ۱۸ و ۱۹ نیست و راه مهار تروریست در منطقه این است که جلوی نهاد‌های آموزشی حامی تروریسم گرفته شود.
امام جمعه موقت هرات در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به روز جهانی مسجد و تصرف بیت المقدس توسط رژیم جعلی صهیونیست شهید حججی را محصول تربیت دینی و تربیتی مسجدی خواند که در راه دفاع از ارزش‌ها حسین وار به شهادت رسید.
نوحه خوانی و سینه زنی با حضور مسئولین، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیجیان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
شهید حججی محصول تربیت دینی و تربیتی مسجدی بود / دشمن به دنبال تجزیه خاورمیانه است
شهید حججی محصول تربیت دینی و تربیتی مسجدی بود / دشمن به دنبال تجزیه خاورمیانه است
 
ارسال نظرات