خبرهای داغ:
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان از برگزاری حدود 62 ساعت کلاس آموزشی با حضور مدیران روابط عمومی استان همدان خبر داد که امسال نیز استمرار دارد.
کد خبر: ۸۹۰۵۰۷۱
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸

برگزاری 62 ساعت کلاس آموزشی با حضور مدیران روابط عمومی استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احسان شهابی امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان با اشاره به عملکرد این شورا طی یک سال گذشته اظهار داشت: تاکنون پنج جلسه تشکیل شده و انتخابات هیئت رئیسه آن نیز صورت رفته که چها نفر به عنوان اصلی، دو نفر علی البدل، خزانه‌دار و بازرس نیز مشخص شده است.

وی با اشاره به برگزاری چهار دوره آموزشی برای مدیران روابط عمومی عنوان کرد: آخرین دوره نیز با عنوان اصول و مبانی اطلاع رسانی و افکارسنجی برگزار شد که بالغ بر 85 نفر ددر آن شرکت داشتند و بازخورد خوبی داشت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان افزود: شورای روابط عمومی‌های استان دارای پنج کمیته از قبیل کمیته ارزیابی عملکرد، تبلیغات امور رسانه، کمیته برنامه‌ریزی و فوق برنامه و آموزش و تحقیقات است که کارها را پیگیری می‌کنند.

وی  با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری امسال اظهار داشت: در انتخابات شاهد حماسه بی نظیری از مردم بودیم که با انتخاب و نگرش خود امتداد دولت تدبیر را خواستار شدند.

شهابی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر افزود: مدیران روابط عمومی به عنوان طلایه‌داران اطلاع‌رسانی هستند و هفته دولت فرصت مناسبی است که مدیران روابط عمومی از آن برای ارائه عملکرد و ایجاد امید بیشتر در پیکره جامعه استفاده کنند.

وی با اشاره به رصد روابط عمومی‌ها طی یک سال گذشته توسط شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت: در این مدت فعالیت و ساختار روابط عمومی‌ها رصد شد و چند مورد نامه نیز برای تثبیت جایگاه مدیران روابط عمومی برای مدیران دستگاه‌ها ارسال شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان با بیان اینکه هر گونه تغییری در مدیران روابط عمومی باید با هماهنی شورا صورت گیرد چراکه ساختار منسجمی داریم، ابراز داشت: همدان جزو سه استان برتر در شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در کشور است.

وی با اشاره به برگزاری حدود 62 ساعت کلاس آموزشی که امسال نیز استمرار دارد، گفت: از ظرفیت شورا در تمام رویدادهای بزرگ در استان استفاده کردیم.

شهابی با بیان اینکه کمیته ارزیابی بر اساس دستورالعمل هیئت رئیسه ارزیابی روابط عمومی‌ها را در دستور کار خود قرار داد، عنوان کرد: امسال این کار را به صورت علمی توسط دانشگاه علمی کاربردی انجام دادیم.

وی با اشاره به ارسال فراخوان ارزیابی به 130 روابط عمومی ادامه داد: متاسفانه از این تعداد فقط 46 روابط عمومی پاسخ دادند و به جز یک مورد مستندات خود را ارسال کردند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان خاطرنشان کرد: در این ارزیابی از گروه ادارات کل دو دستگاه و از گروه بانک‌ها، شرکت‌ها، دانشگاه‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها نیز هر کدام یک مورد به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب شد که در مجموع از 7 روابط عمومی به عنوان برتر تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات