خبرهای داغ:
عبدالله رحیمی
همزمان با 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان برگزار شد:
چهارمین یادوراه ۳۷ شهید قشقائی شهرستان دهاقان با حضور مردم، مسئولان و خانواده های محترم شهدا، شامگاه پنجشنبه در مدرسه حکیم جهانگیر خان قشقائی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۵۰۸۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج دهاقان :فرماندار شهرستان دهاقان در یادواره شهدای قشقائی که شامگاه پنجشنبه برگزار شد، گفت: یادواره های شهدا باید برای ما پیام و دستاورد داشته باشد، پیام یادواره ها حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، تبعیت از ولایت فقیه زمان امام خامنه ای مدظله العالی و دغدغه مندی ما نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت؛ امروز رمز استمرار انقلاب وحدت است.

رجب فرهمندیان دبیر ستاد یادواره شهدای قشقائی یادواره شهدای قشقائی را نشان از عزم همه مسئولان و دلسوزان جامعه دانست و افزود: جامعه با ذکر شهدا طاهر و سالم می شود و شهدا باید باشند تا تاریخ باشد.

سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان نیز در این مراسم، ایل بزرگ قشقائی را افتخارآفرین دانست و خاطرنشان کرد: از حماسه بزرگ جنوب در مبارزه با استعمار انگلیس تا هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ایل بزرگ قشقائی حماسه آفریده اند.

وی گفت: دو چیز جامعه را به حرکت در می آورد، قلم علما و خون شهدا، ایل بزرگ قشقائی هم عالم پرور است و عالمانی چون فیلسوف و عالم بزرگ حکیم جهانگیر خان قشقائی را پرورانده و هم شهید پرور که همه نشان از بیداری آنها دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها