فرمانده سپاه ملكان:

جشنواره مالک اشتر برای ایجاد شور و انگیزه در بسیج است

فرمانده سپاه ملكان در جشنواره مالک اشتر این ناحیه گفت: هدف از اجراي جشنواره مالك اشتر ايجاد شور و انگيزه در بدنه سپاه و بسيج، برای انجام مأموريت مقدس بسيج و سپاه است.
کد خبر: ۸۹۰۵۰۹۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صالح رحمتي با اشاره به نام اين جشنواره افزود: نام مالك اشتر نخعي در رديف سرداران و خدمتگزاران اسلام ناب محمدي(ص) مي درخشد و ما نيز در عصر كنوني بايد از اين فرمانده دلاور امام علي(ع) الگو بگيريم و تلاش و كوشش کنیم تا زينتي براي بسيج و سپاه اسلام باشيم.

وی ادامه داد: فتنه هايي كه در قالب هجمه فرهنگي و ناتوي فرهنگي براي از پاي درآوردن ملت مسلمان ما، از سوي دشمن طرح ريزي شده است بسيار زياد بوده و ما براي مقابله با اين فتنه ها بايد مديران قوي و زبده اي داشته باشيم كه در دل خود دغدغه مسائل فرهنگ و دين داشته باشند. صالحی افزود: وقتي يك جوان در منزل خود مي نشيند و براي دفاع از مسائل ديني و اسلامي مطلب مي نويسد اين ارزشمند است چراکه اين فعاليت با خلوص نيت بوده و از آرمان هاي قلبي او نشأت گرفته است و اينگونه بايد با دل و جان و از عمق ايمان با دشمنان اسلام مقابله کنیم.

وي در ادامه به جانفشاني هاي مدافعان حرم و شهيد دلاور اسلام محسن حججي اشاره  و بیان كرد: شهداي مدافع حرم با بصيرت و مجاهدت هاي خود چشم فتنه هاي دشمنان را كور كردند و ما نيز بايد در  پاسدار خون مقدس و پاك آن ها باشيم و در عرصه علم و عمل پيشگام باشيم و براي اسلام فداكاري کنیم.

در پايان اين جشنواره از مديران و فرماندهان برتر و نمونه سپاه ملکان قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار