خبرهای داغ:
مشاور فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جشنواره مالک اشتر سپاه هوراند به شهادت با صلابت شهید محسن حججی و دیگر مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: این خون شهداست که نام اسلام و اهل بیت را زنده نگه می دارد و امنیت کشور را تضمین می کند.
کد خبر: ۸۹۰۵۰۹۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مالک بهروزی افزود: ما پاسداران و بسیجیان باید این شهدا را برای خود الگو قرار دهیم و راهشان را که راه سعادت است ادامه دهیم.

 وی اظهار داشت: سپاه نه تنها پاسدار نظام و انقلاب است بلکه در عرصه اقتصاد و سازندگی نیز پیش قدم شده و در جهت رونق اقتصاد و محرومیت زدایی و آبادانی و پیشرفت کشور تلاش مضاعف می کند.

بهروزی بسیجیان ممتاز را مالک اشتر زمان خواند و گفت: از این مالک اشتران زمان انتظار می رود در راه دفاع از حریم ولایت و دفاع از کشور همچون مالک اشتر زمان حضرت علی(ع) باشند.

وی ادامه داد: دشمن پس از شکست در حوزه جنگ سخت در حوزه جنگ نرم می خواهد بر روی باور های دینی و آرمان های انقلاب تاثیر منفی بگذارد و فرهنگ اسلامی و آرمان کشورمان را سست کند در حالی که مردم ما با شعار «هیات منا الذله» در مقابل اهداف شوم دشمن ایستاده اند.

بهروزی خاطرنشان کرد: بسیج یک مجموعه مقدس است و بسیج باید الگوی برتر در اسلام و جهان اسلام معرفی بشود که الگوی برتر آن امثال شهید حججی هاست.

در پایان این جشنواره از بسیجیان ممتاز هوراند قدرانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها