مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

هدف از اعزام های راهیان نور انتقال فرهنگ شهادت به نسل های جوان تر است

مهدی حاجتی در نشست تجلیل از خادمان راهیان نور گفت: امر راهیان نور حاصل وحدت عمل سازمان های اجرا کننده ی این اردوی فرهنگی و به فارغ از هرگونه خط و مشی سیاسی می باشد.
کد خبر: ۸۹۰۵۱۴۱
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز(یکشنبه) همایش تجلی اخلاص ویژه تقدیر از خادمان راهیان نور استان در سال 96-95 و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، مدیرکل راه و شهرسازی استان،مدیرکل اداره گاز استان، جمعی از فرمانداران شهرستان های استان گیلان و سردار حسین کاجی از راویان دفاع مقدس در سالن همایش های فرهنگیان دهکده ساحلی شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از حاضرین در جلسه و همچنین برگزار کنندگان جلسه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان موفقیت در امر راهیان نور را حاصل وحدت عمل سازمان های اجرا کننده ی این اردوی فرهنگی و به فارغ از هرگونه خط و مشی سیاسی دانست و افزود: راهیان نور جلوه ای از وحدت در سطح استان و کشور را رقم زده است و موید این حرف نیز نظرسنجی های بدست آمده است.

وی به حضور دانش آموزان در بازدید از مناطق جنگی اشاره کرد و بیان داشت: اگر بتوان عملکرد خوبی داشت، همین عزیزان دانش آموز خود سفیران این مسیر خواهند بود.

حاجتی اعزام های صورت گرفته به مناطق راهیان نور را فراجناحی دانست و گفت: هدف این اعزام ها سربلندی نظام جمهوری اسلامی است و هیچ یک از سازمان های مجری این امر به فکر مصادره کردن این امر فرهنگی برای خود نیستند.

این مقام مسئول به اعزام های انجام شده در سال جاری اشاره ای کرد و ادامه داد: هرکجا که اعزام ها به صورت داوطلبانه انجام گرفت در حوزه ی اثر بخشی موفق تر بودیم.

وی با اشاره به لزوم انتقال فرهنگ شهدای دلیر دفاع مقدس به دانش آموزان در اردوهای راهیان نور گفت: در سال تحصیلی گذشته با وجود ریزگردها در خوزستان 13 هزار و 700 نفر از 15 هزار نفر دانش آموز گیلانی ثبت نام شده به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی گفت:  بنده و همکارانم در آموزش و پرورش استان گیلان متعهد می شویم که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این اعزام ها هرساله پرشورتر نسبت به سال قبل برگزار گردد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار