معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران:

استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در هفته ناجا الزامیست

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در هفته نیروی انتظامی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۰۵۱۵۴
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا باقری در جلسه شورای فرماندهی انتظامی استان در ساری با اشاره به اینکه هفته ناجا فرصتی بی‌بدیل برای ارائه خدمات مضاعف به مردم است بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در هفته ناجا تأکید کرد.

وی رسانه‌ها را پل ارتباطی پلیس با مردم معرفی کرد و افزود: باید از این ظرفیت در راستای شناساندن زحمات و تلاش‌های کارکنان ناجا بهره برد و این امر کمک خواهد کرد تا مردم متدین و فهیم به خادمان خود در ناجا اعتماد کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران اعتماد متقابل مردم و پلیس به یکدیگر را منجر به افزایش امنیت نرم در جامعه برشمرد و افزود: افزایش اعتماد عمومی موجب افزایش مشارکت عمومی و در نتیجه ارتقاء امنیت در جامعه می‌شود.

این مسؤول با تأکید بر اینکه تدابیر ابلاغی برنامه‌های هفته ناجا در دو حوزه اصلی درون و برون سازمانی است، تصریح کرد: ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی ایرانی در بین کارکنان و خانواده آنان، تجلیل از کارکنان و خانواده‌ها، از مصادیق اقدامات درون سازمانی است.

باقری اصلی‌ترین سرمایه ناجا را نیروی انسانی متعهد دانست و اظهار کرد: حفظ کرامت کارکنان و خانواده آنان در برنامه‌های هفته ناجا باید لحاظ شود چرا که معتقدیم، موفقیت و بهره‌‌وری سازمان منوط به کارکنان توانمند و دارای انگیزه خدمتی است.

وی رویکرد اجتماعی و ایجابی و تلاش برای جذب سرمایه اجتماعی در هفته ناجا را منجر به افزایش اعتماد و مقبولیت و ارتقای منزلت اجتماعی پلیس دانست و آن را از مصادیق اقدامات برون سازمانی برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار