نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

رمز ماندگاری و صدور انقلاب اسلامی ایران حفظ روحیه ی اخلاص در مسئولین و آحاد جامعه است

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در همایش تجلی اخلاص اظهار کرد: رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس و محور مقاومت را اخلاص دانست و بیان کرد: رمز ماندگاری وصدور انقلاب اسلامی ایران حفظ روحیه ی اخلاص در مسئولین و آحاد جامعه است.
کد خبر: ۸۹۰۵۱۶۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز همایش تجلی اخلاص ویژه تقدیر از خادمان راهیان نور استان در سال 96-95 و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان،نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، مدیرکل راه و شهرسازی استان،مدیرکل اداره گاز استان، جمعی از فرمانداران شهرستان های استان گیلان و سردار حسین کاجی از راویان دفاع مقدس در سالن همایش های فرهنگیان دهکده ساحلی شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به شان نزول آیات قرآن کریم اشاره کرد و گفت: اطاعت و دستورپذیری بعضی حشرات باعث شد تا خداوند سوره ای در قرآن را به نام آن حشره مزین بفرماید.

غلامحسن تسخیری گفت: یکی از دستوراتی که خداوند به ما فرموده است جهاد فی سبیل الله است و می فرمایند شهیدی که در مسیر خداوند باشد پس از مرگ نیز اثر گذار خواهد بود.

وی بیان کرد: اخلاص خصیصه ای بود که شهید حججی و یارانش آن را در خود به وجود آورده و پرورش دادند و خداوند متعال نیز پاداش این عمل را برایشان به منصه ظهور گذاشت و جهانیان دیدند که چگونه با عزت به قربانگاه رفت.

حجت الاسلام تسخیری هدف شهدا و رمز ماندگاری یاد و خاطره ی آنها را اخلاص دانست و اضافه کرد: اخلاص شهدا باعث شده است که مناطق راهیان نور همانند شلمچه، طلائیه و همچنین دیگر مناطق فضای معنوی پرباری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بیان کرد: جنگ به ما روحیه مقاومت بخشید و امروز شاهد آن هستیم که دوران جنگ تحمیلی مدافع حرم زینبی را پرورش داده است.

وی رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس و محور مقاومت را اخلاص دانست و بیان کرد: رمز ماندگاری وصدور انقلاب اسلامی ایران حفظ روحیه ی اخلاص در مسئولین و آحاد جامعه است.

 

ارسال نظرات