امام جمعه تنکابن با بیان اینکه دولت جدید مسامحه را کنار بگذارد و جبران گذشته را کند و توجه ویژه‌ای به غرب مازندران داشته باشد، گفت: وزرا چندین مرحله به استان‌ها رفتند و افتتاحیه‌هایی داشتند اما در مازندران فقط برای ما آمدند سخنرانی کردند و رفتند و دریغ از یک کلنگ زنی یا قیچی!؟!
کد خبر: ۸۹۰۵۱۷۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر در چهارمین جلسه شورای اداری تنکابن به عید پیش رو، عید سعید غدیر خم اشاره کرد و گفت: این عید به طور بی‌نظیر در قرآن مطرح شده، خداوند هیچ حادثه‌ای را در با این عظمت بیان نکرده است.

وی افزود: ولایت امیرالمومنین در نظام هستی جایگاه ویژهای نزد خدای عالمیان دارد.

امام جمعه تنکابن با بیان اینکه علی(ع) مظلوم است، غدیرش هم مظلوم است، اظهار کرد: بین شیعیان علی (ع) چه خبر از غدیر است؟ اسمی از آن میآوریم؟ در حالی که یک ماه قبل عید نوروز همه فضای شهر آماده می‌شود.


این مسؤول با بیان اینکه عید نوروز هم مطابق آئین اسلامی است، گفت: اما این عید کجا و نوروز کجا. بیایید نسبت به ساحت مقدس مولایمان امیرالمومنین (ع) در ادارات، خانه، محله و مساجد و... یک گام برداریم.

 پوراکبر در ادامه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت آن به اعضای جدید دولت دوازدهم، خطاب به علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران، تصریح کرد: ما در غرب مازندران از نظر جاده با مشکل مواجه هستیم، سال گذشته در جاده کندوان حوادث تلخی با تلفات زیاد برای مردم عباس‌آباد رخ داد که هنوز عزادار هستند و جاده الموت نیز دور و خاکی بوده و مسیر ساری هم ترافیک کشنده و زمان بر است.

وی با بیان اینکه مردم غرب مازندران در قفس حبس شده‌اند، اضافه کرد: متاسفانه واقعا کم توجهی می‌شود، باید  فکری به حال  غرب مازندران شود؛ من خودم از شرق استانم اما به درد غربی‌ها رسیده‌ام و با فریاد عرض می‌کنم.

امام جمعه تنکابن همچنین از وضعیت آب شرب این مناطق گلایه کرد و گفت: در شرایطی که آب چشمه کیله هدر می‌رود  و روستاهای ما در بی‌آبی صدای العطش سر می‌دهند و این صداها به جایی نمی‌رسد.

پوراکبر با طرح این سؤوال که آیا بعد از 38 سال، حق ما یک سد نبوده است؟ خاطرنشان کرد: بیمارستان ما را ببینید، آیا برازنده این شهر است؟ این چه بیمارستانی است که ما گرفتارش هستیم؟ این شهر سابقه پزشکی نخست جهان اسلام را دارد، محمد مومن زکریای رازی دوم جهان اسلام پرچم‌دار پزشکی بوده اما ببینید ما در چه وضعیتی هستیم.

وی یادآور شد: دولت جدید مسامحه را کنار بگذارد و جبران گذشته را کند و توجه ویژه‌ای به غرب مازندران داشته باشد.

امام جمعه تنکابن بیان کرد: در دولت قبل وزرا چندین مرحله به استان‌ها رفتند و افتتاحیه‌هایی داشتند اما در مازندران فقط برای ما آمدند سخنرانی کردند و رفتند و دریغ از یک کلنگ زنی یا قیچی!؟!

پوراکبر گفت: چرا باید مازندران تفاوت فاحشی با سایر استان‌ها داشته باشد؟! تا کی باید این تفاوت‌ها وجود داشته باشد؟

وی در پایان تصریح کرد: مدیران منطقه و شهرستان بیایند پا به میدان بگذارند و از استان دست به دست دهند تا اقدامی برای جبران این عقب‌ماندگی‌های فاحش و دردناک منطقه غرب مازندران صورت گیرد.

ارسال نظرات