فرمانده سپاه استان البرز:

مسجد محوری یکی از شاخصه های مهم جامعه اسلامی/مساجد مهمترین محور مقابله گری با هجمه های دشمنان نظام هستند

سردار مولایی گفت: یکی از شاخص های ویژه جامعه اسلامی مسجد محوری است.
کد خبر: ۸۹۰۵۱۹۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

سردار یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با حضور در آئین همایش فعالان مساجد استان البرز که عصر امروز (29 مرداد) در تالار شهیددان نژاد فلاح برگزار شد، گفت: یکی از شاخص های ویژه جامعه اسلامی مسجد محوری است.

مسجد محوری یکی از شاخصه های مهم جامعه اسلامی/مساجد مهمترین محور مقابله گری با هجمه های دشمنان نظام هستند

وی افزود: جوانان به عنوان مهمترین گروه سنی فعال در مساجد هستند و چنانچه این قشر سنی از مساجد دوری کنند، جامعه از ارزش ها دور می شود.

سردار مولایی با اشاره به اهمیت جایگاه مسجد برای مقابله با هجمه های دشمنان توضیح داد: یکی از اهرم های موفق برای مقابله با هجمه های مختلف فرهنگی دشمنان مساجد هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه بیشترین کارکردی که مساجد در سطح استان البرز دارند به صورت عبادی است و از حیث دیگر کارکردهایی چون اخلاقی، امنیتی، سیاسی، رسانه ای و فرهنگی در این رابطه باید توجه ویژه ای را داشته باشیم.

وی ادامه داد: مساجد به عنوان قرارگاه سازندگی محله محسوب می شوند و امام مسجد به عنوان مدیر مسجد و محله با حفظ جایگاه رهبری و روشنگری در ارتقاء هرچه بهتر مساجد اثر گذار است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با در نظر گرفتن اهمیت تعریف مسجد به عنوان یک مکان عبادی سیاسی مردمی تصریح کرد: همواره این هجمه از طرف دشمنان وجود دارد که بگویند مساجد دولتی است و هر کس نمی تواند وارد مسجد شود، در حالی که این مطلب هجمه سیاسی برای کم کردن کارکرد مسجد است.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های دشمنان نظام، هجمه قرار دادن پایگاه های بسیج در مساجد است که بنابر نقش بسیجیان در دوره های مختلف زمانی همواره شاهد این بودیم که بسیجیان سنگربانان مساجد هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار