مسئول بسیج سازندگی میناب از اعزام یک تیم جهادی یگان ویژه هرمزگان به بخش سندرک خبرداد و گفت:این تیم جهادی علاوه بر تکمیل بنای یک مسجد ، در قالب برنامه های فرهنگی احکام و نماز را به دانش آموزان و اهالی این روستا آموزش دادند.
کد خبر: ۸۹۰۵۲۶۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، طالب احمدی نیا، فرمانده سپاه شهرستان میناب از شناسایی و کشف یک محموله کالای قاچاق مشروبات الکلی در یکی از روستاهای این شهرستان توسط ضابطین بسیج خبرداد.

فرمانده سپاه میناب افزود: در پی رصدهای اطلاعاتی ضابطین بسیج سپاه میناب اخباری به دست آمد که نشان می داد یک محموله کالای قاچاق از نوع مشروبات الکلی از طریق بندرخسب کشور عمان از راه بنادر دریایی وارد این شهرستان شده و در یک انبار در یکی از روستاهای این شهرستان دپو شده است.

وی اظهار کرد: ضابطین بسیج  با به دست آوردن این اطلاعات با هماهنگی دستگاه قضایی وارد عمل شده و توانستند محموله قاچاق مشروبات الکلی را از یک انبار در یک منزل مسکونی قبل از اینکه جابجایی در آن صورت بگیرد شناسایی و کشف کنند.

فرمانده سپاه میناب خاطر نشان کرد: در این اقدام عملیاتی تعداد ۳ هزار و ۵۲۸ قوطی مشروبات الکلی از نوع خارجی کشف و ضبط شد.

وی اظافه کرد:حسب بررسی های اولیه این محموله مشروبات الکلی گویا قرار بوده بصورت هماهنگ شده در این شهرستان توزیع و به فروش برسد.

سرگرد احمدی نیا ابراز کرد: در این رابطه کسی دستگیر نشده و شناسایی توزیع کنندگان این محموله قاچاق با هماهنگی دستگاه قضایی در دست بررسی است.

احمدی نیا یادآورشد: طی یکسال گذشته در راستای مبارزه با کالای قاچاق بیش از ۶ هزار قوطی و بطری مشروبات الکلی از نوع خارجی و بیش از ۳ هزار لیتر مشروبات الکلی از نوع دست ساز توسط ضابطین بسیج سپاه در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

ارسال نظرات