نخستین دستگاه مینی تراکتور باغبانی در میانه طراحی و تولید شد

برای نخستین بار در سطح کشور، دستگاه مینی تراکتور باغبانی با ویژگی ها و قابلیت های برجسته در دانشگاه آزاد اسلامی میانه طراحی و ساخته شد.
کد خبر: ۸۹۰۵۲۶۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳

مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: نمونه اولیه و قابل تجاری سازی دستگاه مینی تراکتور باغبانی با ویژگی ها و قابلیت های برجسته برای نخستین بار در سطح کشور با حمایت مالی و پشتیبانی مرکز رشد فناوری واحد میانه(وابسته به پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی) طراحی و ساخته شد.

   عباس نعمتی افزود: دستگاه مینی تراکتور باغبانی توسط شرکت احسان میانه مستقر در مرکز رشد فناوری این واحد دانشگاهی به مدیریت یداله قره داغی و با همکاری و مشاوره اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و نیز اعضای هیات علمی گروه مهندسی برق و مکانیک این واحد دانشگاهی طراحی و ساخته شده و اکنون نمونه اولیه قابل تجاری سازی شده و قابل ارائه به بازار، فراهم شده است.

   وی با برشمردن ویژگی های کلی، مزایا و قابلیت های مهم این دستگاه بیان کرد: دستگاه مینی تراکتور باغبانی با این قابلیت ها و ویژگی های برجسته، برای نخستین بار در سطح کشور طراحی و ساخته می شود.

   این عضو هیات علمی واحد میانه اظهار کرد: قابل استفاده در همه باغات، مزارع و صنایع(حتی برای موقعیت هایی با گذرگاه عبوری کمتر)، دارای قدرت مانور بالا و چندکاره بودن و نیز امکان نصب تجهیزات مختلف مانند گاو آهن، تریلر، بیل مکانیکی، لودر، پمپ آب، کولتیواتور و… از جمله قابلیت ها و مزایای مهم این دستگاه است.

   نعمتی خاطرنشان کرد: این مینی تراکتور دارای قدرت موتور مناسب، کیفیت و استحکام بسیار بالا، مصرف سوخت پایین و بویژه دارای قیمت پایین و مناسب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار