مشاور خانواده:

رعایت حجاب یک تکلیف الهی است

یک مشاور خانواده با اشاره به اینکه رعایت حجاب یک تکلیف الهی است، گفت: حجاب برای زن مصونیت است و او را از نگاه‌های هرزه وهوس‌آلود نگه می‌دارد.
کد خبر: ۸۹۰۵۲۷۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اسکندری مشاوره خانواده در نشست دخترانه که به همت حوره مقاومت بسیج روستای ده‌نمک برگزار شد، با اشاره به اینکه رعایت حجاب یک تکلیف الهی بوده و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، گفت: زن جمال خلقت الهی است و از این رو حجاب بر زن واجب شد.


وی افزود: زنان و دختران ما باید از سیره حضرت زهرا(س) الگو گرفته و حجاب اسلامی را در جامعه رعایت کنند و به عفاف و ارزش‌های اسلامی پایبند باشند.


این مشاوره خانواده تصریح کرد: حجاب برای زن مصونیت است و او را از نگاه‌های هرزه وهوس‌آلود نگه می‌دارد؛ سلامت روانی فرد و جامعه، تکریم و شخصیت زن و امنیت از ثمره‌های حجاب است.


اسکندری تخریب شخصیت زن را مایه از هم گسیختگی خانواده‌ها دانست و گفت: زن بایستی با رعایت پاکی و حیا هنگام حضور در جامعه انسجام خانواده را حفظ کند. پوشاندن چشم از حرام که منشاء 90 درصد از فسادها و ناهنجاری‌های اخلاقی است، بر زن و مرد واجب و وظیفه هر مسلمان است.


وی افزود: دشمنان اسلام و کشورمان به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه هستند چراکه تمامی ظلم‌ها از طریق اخلاص واقعی و رعایت عفاف زدوده می‌گردد از این‌رو مردم باید نسبت به توطئه‌های شوم دشمنان هوشیار بوده و در این راستا با دولت و دستگاه‌های فرهنگی همکاری کنند.


این مشاوره خانواده اجرای قانون عفاف و حجاب را یک ضرورت دانست و گفت: اگر آلودگی‌­های بدحجابی برطرف شود و امنیت روانی در جامعه حاکم باشد، می­‌توانیم سطح سلامت جامعه را بالا ببریم و موقعیت را برای حضور زن مسلمان ایرانی در جامعه فراهم کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار