سردار گزنی گفت: : اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است و شهادت ایشان تضمین کننده حیات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۰۵۳۰۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ثارلله (علیه السلام) شیراز با حضور سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس و جمعی از مسئولان و شهروندان شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) برگزار شد.

سردار گزنی با بیان اینکه بیست و سوم مرداد بعنوان روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است، گفت: این روز مهم یادآور پیروزی بزرگ حزب الله لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ سی و سه روزه است، مسیری که حزب الله لبنان طی کرد بسیار سخت بود و طِی سی و سه روز مقاومت شگفتی آفرید.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین عوامل پیروزی حزب الله لبنان در جنگ سی و سه روزه وجود نیروهای مومن و انقلابی که اندیشه آن ها برگرفته از انقلاب اسلامی است، باور عمیق دینی و اسلامی براساس تکلیف الهی، استفاده از فرصت ها و برتری اطلاعاتی و فرماندهی حزب الله لبنان بودند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه شکل گرفتن جبهه مقاومت در سوریه، لبنان، یمن وعراق براساس آیات قرآن است، گفت: برتری جبهه مقاومت بواسطه نوع اندیشه آن است و همه این پیروزی ها مرهون انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به عقب نشینی رژیم آل سعود و معارضین سوریه از شرط های پیشین خود برای مذاکره درباره مسائل سوریه، گفت: آن ها قدرت جبهه مقاومت را درک کرده اند و شروط پیشین خود را برداشته اند.

سردار گزنی با بیان اینکه استکبار جهانی در سوریه، یمن و غرب آسیا در دستیابی به اهدافش موفق نبوده است، گفت: اگر رژیم آل سعود با چالش های داخلی و خارجی مواجه است بدلیل اتخاذ سیاست های نادرست در برابر انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است و شهادت ایشان تضمین کننده حیات انقلاب اسلامی است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه آنچه در دنیا و در تحولات منطقه شاهد هستیم نشانه عظمت ولی فقیه است، گفت: حاکمیت نظام اسلامی مبتنی بر نظریه ولی فقیه در همه دوران ها راهگشاست.

وی با بیان اینکه اگر استقامت و مقاومت را بعنوان یک اصل تغییر ناپذیر بپذیریم در آینده شاهد پیروزی بزرگی خواهیم بود، گفت: خاورمیانه ای عاری از مخالفتان امریکا و اسرائیل هدف طرح خاورمیانه بزرگ بود اما حزب الله لبنان نقشه های استکبار جهانی را نقش بر آب کرد.

سردار گزنی با بیان اینکه عزت و اقتدار سپاه و بسیج بواسطه اتصال به مقام ولی فقیه است، گفت: مهم ترین رسالت های فرماندهان تعمیق معنویت در سپاه و بسیج، تربیت نسل انقلابی و نیروی انسانی برای قبول مسئولیت ها و حفظ و ارتقاء آمادگی گردان های رزمی بسیج است.

به گزارش تنویر، در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی پور تجلیل و سرهنگ پاسدار موسی زارع بعنوان فرمانده جدید سپاه ثارالله (علیه السلام) شیراز معرفی شد.
 
ارسال نظرات