صبح امروز با بدرقه مسئولان ۲۶۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقطع دبیرستان‌های بیجار با ۶ دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۰۵۴۱۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علی مرادی در مراسم بدرقه این دانش آموزان با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام جواد (ع) اظهار داشت: ضد انقلاب در ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی به جنایت‌های فراوانی در خطه شمالغرب کشور دست زدند.



وی با بیان اینکه داعش دست پرورده ضد انقلاب و دولت غاضب اسرائیل است، افزود: هدف از برگزاری این اردوی راهیان نور آشنایی دانش آموزان با اهداف والای انقلاب و رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.


امام جمعه بیجار در ادامه به ارزش شهید و شهادت در فرهنگ اسلام اشاره کرد و بیان داشت: شهدا ار ارزش و قداست خاصی در نزد خداوند متعال برخوردار هستند به نحوی که در هنگام شهادت احتیاج به غسل و کفن ندارند و در نزد خداوند روزی می‌گیرند.



وی خاطر نشان کرد: شهدا در راه جهاد و دفاع از میهن اسلامی خود از بزرگترین سرمایه وجودی خود یعنی جان و مالشان گذشتند و نگذاشتند یک وجب از ایران اسلامی به دست بیگانگان بیفتد.



در ادامه این مراسم فرمانده سپاه بیجار نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: ۲۶۰ نفر از دانش آموزان شهرستان بیجار که متشکل از ۱۰۰ دانش آموز پسر و ۱۶۰ نفر دانش آموز دختر هستند با ۶ دستگاه اتوبوس به مدت دو روز از یادمان‌های دوران دفاع مقدس در شهرستان مریوان و بانه بازدید می‌کنند.


وی تصریح کرد: این تعداد دانش آموزان در روز دوم با حضور در شهرستان سنندج از باشگاه افسران و یادمان دوران دفاع مقدس بازدید و سپس با حضور در محل برگزاری نمایشنامه مردان آسمانی با ارزش‌های دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.


عسکری یادآور شد: اردوی راهیان نور بهترین ابزار فرهنگی در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است.

انتهای پیام/7727

ارسال نظرات