خبرهای داغ:
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین:
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در شهریور ماه در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۵۴۵۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین بیان کرد: دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان به همت ستاد عالی کانون های مساجد در سراسر کشور برگزار می شود که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مرحله استانی این رقابت قرآنی 28 و 29 شهریور ماه در قزوین برگزار می شود.
وی ادامه داد: این مسابقات در رشته های حفظ 20 جز و کل، قرائت، اذان، ترتیل و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه (با محوریت نماز و امر به معروف و نهی از منکر) برگزار می شود که در استان قزوین 60 نفر از برادران و خواهران در این برنامه قرآنی ثبت نام کرده و رقابت خواهند کرد.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: بخش اینترنتی و مکتوب این جشنواره در رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه هم سوم شهریور ماه و بیست و هشتم مهر ماه برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: مرحله کشوری دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان از تاریخ 14 تا 17 آذر ماه در مشهد مقدس و همزمان با هفته وحدت با حضور منتخبان مرحله استانی برگزار می شود که مرحله کشوری مسابقات در رشته های حفظ 20 جز و کل، قرائت، اذان و ترتیل در بخش برادران و در بخش خواهران هم در رشته های حفظ کل و قرائت برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام رمضانی یادآور شد: شناسایی استعدادهای قرآنی، تشویق و ایجاد انگیزه در فعالان قرآنی به حضور در برنامه های قرآنی، ایجاد بستر حضور جوانان و نوجوانان در مسابقات قرآنی، ایجاد نشاط معنوی در بین اعضای کانون های مساجد و غنی سازی اوقات فراغت از جمله اهداف برگزاری این جشنواره قرآنی است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها