بسیج مساجد و اماکن متبرکه سپاه امام رضا(ع) خواستار شد؛

ارتقای کمی و کیفی وضعیت مساجد و تحقق مسجد طراز اسلامی توسط مسئولان

بسیج مساجد و اماکن متبرکه سپاه امام رضا(ع) با صدور بیانیه‌ای خواستار ارتقای کمی و کیفی وضعیت مساجد و تحقق مسجد طراز اسلامی توسط مسئولان شد.
کد خبر: ۸۹۰۵۴۷۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  بسیج مساجد و اماکن متبرکه سپاه امام رضا(ع) به مناسبت روز جهانی مسجد بیانیه‌ای صادر کرد.

بخشی از این بیانیه به شرح زیر است:

31 مردادماه یادآور حادثه‌ای است که از یک سو بیانگر عمق دشمنی صهیونیسم جهانی نسبت به اسلام و پیروان این مکتب حیات‌بخش است و از سوی دیگر فرصتی است برای ارج نهادن به جاگاه و عظمت رفیع مسجد به عنوان وحدت، اقتدار و نماد هویت امت اسلام، ایجاد هماهنگی بین متولیان این مکان شرف و توجه به آبادانی معنوی و مادی مساجد.

به راستی و بطور یقین می‌توان اذعان نمود که در میان معابد و مراکز عبادی ادیان الهی مسجد تنها مکانی است که تمام عناصر و اجزای آن وحدت‌آفرین بوده و نمادی از یگانگی، انسجام و وحدت در آن نمود یافته است.

مسجد پایگاه بیدارگری، خیزش عمومی، بسیج مردمی، پایگاه یکپارچگی مسلمانان است. در مسجد است که همه در کنار یکدیگر در برابر پروردگار یکتا رو به سوی قبله می‌کنند و هماهنگ با هم سرود توحید را زمزمه می‌کنند.

در حال حاضر نیز جریان پلید تکفیری نیز به نیابت از رژیم صهیونیستی در هر کجا که قدم نحس خود را می‌گذارد اعم از یمن، سوریه، عراق و سایر بلاد مسلمین به تخریب مساجد می‌پردازد و مساجد شیعه و سنی هم برایشان تفاوتی ندارد، به یاد آوریم رژیم صهیونیستی نیز در باریکه غزه که فضای بسیار محدودی است 200 مسجد کمتر از دو ماه تخریب کرد و به راحتی نتیجه می‌گیریم خط مشترک داعش و رژیم صهیونیستی در تخریب مساجد است چرا که به عظمت و اقتدار و اثرگذاری مسجد واقفند.

بسیج مساجد و اماکن متبرکه به نمایندگی از میلیون‌ها بسیجی ضمن گرامیداشت روز جهانی مسجد و بسیج مساجد و اماکن متبرکه از همه مسئولان می‌خواهد برای ارتقای کمی و کیفی وضعیت مساجد در ام القرای اسلام و تحقق مسجد طراز اسلامی بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزند.

انشاالله مساجد را پایگاه جهاد و حرکت‌های انقلابی خود ساختع و در پرتوی برکات این کانون الهی و مردمی به اهداف خود برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار